Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Topul brandurilor auto cu cel mai mare volum de publicitate, in primele cinci luni ale anului 2013

Mediatrust

În ciuda predicţiilor negative cu privire la evoluţia pieţei, producătorii auto nu stau pe loc la capitolul promovare. mediaTRUST, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013.

Dacia este brandul auto cel mai bine promovat în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013. Brandul românesc a înregistrat cel mai mare număr de reclame, 7.253. Locul doi în top este ocupat de Renault, care a avut în primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame. Nissan ocupă locul trei în clasamentul mediaTRUST cu 2.337 de reclame. Următoarele branduri sunt Mercedes (2.327 spoturi), Toyota (2.063 reclame) şi Ford, cu 1.613 de reclame.

Brand

Număr de spoturi

Cost

Dacia

7253

9518276

Renault

5557

9503641

Nissan

2337

3594072

Mercedes Benz

2327

4601080

Toyota

2063

1865397

Ford

1613

1984727

Hyundai

1266

2144319

Volkswagen

1232

2302303

Citroen

1137

1751152

Skoda

999

2055580

Topul brandurilor auto cu cel mai mare volum de publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013

Bucureşti, 6 iunie, 2013: În ciuda predicţiilor negative cu privire la evoluţia pieţei, producătorii auto nu stau pe loc la capitolul promovare. mediaTRUST, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013.

Dacia este brandul auto cel mai bine promovat în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013. Brandul românesc a înregistrat cel mai mare număr de reclame, 7.253. Locul doi în top este ocupat de Renault, care a avut în primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame. Nissan ocupă locul trei în clasamentul mediaTRUST cu 2.337 de reclame.Următoarele branduri sunt Mercedes (2.327 spoturi), Toyota (2.063 reclame) şi Ford, cu 1.613 de reclame.

Topul brandurilor din industria auto după numărul aparițiilor (ştiri, articole) în presa scrisă, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013

Brandul auto cu cele mai multe materiale publicate în presa scrisă este Dacia, cu un total de 909 de materiale. Dacă în topul vizibilităţii în publicitate Mercedes ocupă locul patru, în clasamentul apariţiilor în presa scrisă, brandul auto ocupă locul 2, cu 802 materiale. Locul trei îl deţine Renault, cu 726 de materiale. Urmează BMW cu 722 apariţii, Ford cu 650, Volswagen cu 635 etc.


Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 30.592 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria autovehicule. De asemenea, analiza a luat în considerare publicaţii tipărite centrale care au apărut între 1 ianuarie şi 31 mai, 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Bucuresti, 06.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.