Brandurile britanice de fashion Topshop și Topman urmează să intre pe piața din România cu un concept unic al design-ului de magazin, în București. Impresionantul spațiu de peste 1000 de metri pătrați se va deschide publicului în luna martie a acestui an, în București Mall.
Grupul Voici La Mode este deținătorul francizei și cel care se va ocupa de extinderea brandului britanic în România. Designul magazinului Topshop Topman în București este concentrat în jurul produsului. Simplu și totuși intrigant, spațiul permite prin arhitectură ca produsele să fie mereu în centrul atenției, indiferent de estetica sezonului sau evoluția trendurilor. Instalații pop-up, fiecare cu o anumită personalitate, pot fi întâlnite în magazin, oferind clienților o experiență de shopping plăcută, ca parte din filozofia mărcii.
“Suntem foarte entuziasmați să adaugăm Topshop și Topman în portofoliul nostru și să putem aduce aceste branduri internaționale în România, pentru prima dată. Am dezvoltat un plan cincinal provocator și putem confirma că vor mai urma și alte lansări de magazine în 2019”, a declarat Artemis Antoniadou, CEO, Voici La Mode Group
Peste 200 dintre cele mai stylish modele de îmbrăcăminte și accesorii se vor lansa săptămânal ca parte din colecțiile Topshop mainline, Boutique și denim. Topman va oferi game atent selecționate și adaptate fiecărui sezon în colecțiile mainline, denim și formal outwear.
Magazinul va pune la dispoziție un serviciu gratuit de Personal Shopping, oferind clienților o experiență unică. Aceștia vor beneficia de sfaturile unui consultant de fashion personal și de acces exclusiv la cele mai noi articole.
“Căutăm în permanență să îmbunătățim și să inovăm experiența de shopping pentru clienții noștri, atât online cât și offline, și suntem extrem de încântați că noul nostru concept de design de magazin marchează expansiunea noastră în România. Această inaugurare anunță începutul unui parteneriat de succes alături de Voici La Mode”, a declarat Paul Price, CEO, Topshop Topman.