mai 2005: 55 de numere publicate, 721 de maşini testate şi 51 de cauciucuri arse mai târziu
La mulţi ani, TopGear!
În urma cu 5 ani, cel mai puternic brand auto din lume, TopGear, a aterizat în România. De atunci şi până acum, revista TopGear a reuşit să treacă dincolo de nişa auto şi să acceseze un public mai larg, care caută divertisment de calitate.
Dacă înainte de 2005, brandurile auto s-au concentrat pe nevoile de bază ale iubitorilor de maşini, TopGear a luat pasiunea pură pentru ele, a dat la o parte datele tehnice plictisitoare, a adăugat entuziasm, cascadorii şi provocări incitante, şi le-a combinat pe toate într-un format accesibil unei audienţe mai largi.
Şi pentru că facem 5 ani, ne-am pregătit temeinic: am adunat într-un super pachet aniversar o revistă de vis, un DVD cu cele mai tari supermaşini şi un supliment în care am distilat cele mai bune şi cele mai proaste maşini pe care le-am condus, esenţa strălucitoare a 55 de numere TopGear şi o supradoză de înţelepciune de la Clarkson.
Iar daca îţi suntem simpatici, spune-ne şi tu La mulţi Ani! Felicitările trimite-le pe topgear.ro/5-ani, masa şi darul pe adresa redacţiei, în Frederic Chopin nr 1A, Sector 2, Bucureşti.
“O privire rapidă asupra celor 55 de reviste TopGear publicate din mai 2005 şi până acum scoate la iveală 2 observaţii pertinente: în primul rând, teancul e atăt de greu, încât ar putea servi oricând ca armă mortală şi, în al doilea rând, am avut 5 ani foarte mişto. Maşinile pe care le conducem acum sunt chiar mai tari decât conceptele care le prefigurau, acum 55 de numere. Şi, chiar dacă toată lumea e de acord că în zilele noastre nu prea mai găseşti maşini cu adevărat proaste, treaba noastră nu s-a terminat. Nici pe departe. Dacă TopGear a pus umărul la îmbunătăţirea maşinilor de-a lungul anilor, n-a făcut asta inginereşte, cu şurubelniţa, menghina sau rigla, ci a făcut-o cu sufletul, criticând toate prostiile din industrie şi preaslavind realizările memorabile. Şi o s-o facem în continuare!”, a declarat Costin Giurgea, redactor şef, TopGear.
TopGear a ajuns cea mai cunoscută revistă auto din lume cu ajutorul show-ului TV, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionată după Oprah. Emisiunea TopGear atinge un public din peste 94 de ţări şi rămâne fidelă conceptului de a face maşinile distractive. În cele 49 de ediţii internaţionale în care TopGear are ediţii locale, concurenţa este practic spulberată, revista ocupând locul 1 pe segmentul auto. In acelaşi timp, TopGear îşi propune să ocupe acelaşi loc şi în zona revistelor pentru bărbaţi.
{mosloadposition user10}