În atenția publicului iubitor de povești și a părinților devotați: În acest an, Topfer, Medic One și Mullen aduc un strop de magie în universul părinților și copiilor cu o campanie specială și memorabilă, menită să trezească la realitate miturile din popor despre nutriția și îngrijirea copiilor. Într-o lume plină de informații contradictorii despre îngrijirea copiilor, campania „Povești de Adormit Părinții” vine în ajutorul comunității de părinți, oferindu-le o sursă de cunoaștere ludică și inedită.
Mamele din întreaga lume caută mereu să ofere celor mici tot ce e mai bun, mai blând și mai natural. Cu toate acestea, de cele mai multe ori poate fi dificil să distingi între adevăr și mit. Pentru a rezolva această dilemă, Topfer, Medic One și Mullen au dezvoltat o campanie de poveste, care aduce în prim-plan miturile despre nutriția și îngrijirea copiilor, pe care le deconstruiește într-un mod creativ și educativ, în stilul poveștilor de adormit copii, doar că de această dată dedicate părinților.
„Cartea” acestei campanii este unică prin faptul că se bazează pe ideile colectate de la comunitatea Topfer și de la medici specialiști care au dezvăluit cele mai frecvente mituri despre nutriția și creșterea copiilor. Acestea au prins viață în povești distractive și informative precum „Împărăteasa și apa chioară” sau „Feciorul lui Haplea-Împărat”, dezvoltate ca parte a campaniei și prezentate într-un stil narativ simplu, asemănător poveștilor pentru copii. Fiecare mit este transformat într-o povestioară completă, cu personaje, acțiune, intrigă și o rezolvare finală.
„La Topfer, credem că fiecare copil merită cea mai bună îngrijire și o nutriție de calitate. Prin această campanie, ne angajăm să facem distincția clară între mit și realitate atunci când vine vorba de parenting și să oferim părinților informații de încredere, într-o manieră fermecătoare, pentru a-i ajuta să crească copii sănătoși și fericiți. Astfel, prin inovație, mulți ani de experiență și prin puterea tradiției, continuăm să dezvoltăm povești și produse cu multă dragoste și atenție, pentru părinți și bunăstarea celor mici”, a spus Ana Nidelea, Product Director, Alliance Healthcare.
„Suntem mândri să facem parte din povestea acestei campanii inovatoare, alături de Topfer și toate echipele implicate. <<Povești de Adormit Părinții>> reprezintă o modalitate creativă și distractivă prin care ne angajăm să separăm miturile de adevăruri, oferind părinților resurse de încredere pentru a-și îngriji cu atenție copiii. Astfel, Topfer își demonstrează încă o dată angajamentul de le a oferi celor mici nutriție și îngrijire la cele mai înalte standarde”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.
Poveștile sunt disponibile în întregime pe website-ul campaniei, topfeeria.ro, astfel încât părinții să poată explora în profunzime cele mai circulate mituri și să poată descoperi adevărul din spatele acestora. Finalul fiecărei povești vine cu o componentă practică, fiind completat de produsul Topfer corespunzător situației narate.
Și, pentru prima dată în comunicarea Topfer, echipa creativă a utilizat inteligența artificială (AI) pentru a dezvolta layout-urile de campanie, oferind astfel o experiență interactivă și captivantă. Postările din social media reflectă fiecare poveste din carte, iar bannerele și anunțurile online includ atât povestea, cât și produsul, îndrumând utilizatorii către site-ul campaniei sau către pagina de social media.
„Poveștile pe care părinții le citesc copiilor de 0-3 ani se bazează pe fapte fictive, supranaturale, născocite – exact ca miturile pe care Töpfer încearcă să le dezbată. Ne-am inspirat din magia poveștilor pentru copii pentru a crea o experiență memorabilă și educativă, iar cu fiecare pagină de poveste, încurajăm părinții să fie informați și să aleagă cu încredere produsele potrivite pentru a le oferi celor mici tot ce este mai bun. Ne-am jucat cu limbajul și structura de basm, cu clasicul deznodământ fericit, și am creat niște povestiri demne de Petre Ispirescu, spunem noi. În final, ce-i mai bun pentru cei mici e ce-i adevărat, restul sunt… Povești de adormit părinții”, a spus Vladi Păunescu, Group Creative Director.
Toți cei aflați în căutarea adevărului sunt invitați să răsfoiască „Povești de Adormit Părinții” și să descopere produsele Topfer, brand sustenabil ce produce alimente organice pentru copii încă din 1989. Filozofia Topfer reflectă angajamentul ferm față de principiile organice. Această abordare se traduce prin grijă pentru calitatea ingredientelor, respect față de mediu și preocupare pentru sănătatea copiilor, susținând o dezvoltare armonioasă și responsabilă.
Campania „Povești de Adormit Părinții” are ca scop aducerea sub aceeași umbrelă de comunicare a tuturor produselor din portofoliul Topfer și a tuturor audiențelor, punând accent pe educație în ceea ce privește nutriția și sănătatea pielii copiilor. Campania a fost realizată cu sprijinul echipelor Golin și Initiative.
Echipele care au creat campania:
Alliance Healthcare: Ana Nidelea (Product Director), Oana Simion (Business Development Director).
Medic One: Corina Sofariu (Account Director), Oana Cociașu (Managing Partner).
MullenLowe România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Mircea Solomiea (Graphic Designer), Ana Gheorghe (Copywriter), Maria Toma (Digital Project Manager).
Golin: Alexandra Dumitru (Content Manager), Cristina Dobre (Senior Digital Associate).
Initiative: Ana Andrei (Strategic Communication Integrator), Sinem Okay (Digital Planner), Claudia Grigore (Digital Lead), Mădălina Aanei (PPC Specialist), Beatrice Stoica (Junior Digital Planner), Adrian Șerban (Junior PPC Specialist).