Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Top Social Brands anunta campionii in social media din Romania

In premiera, la patru ani de la prima editie a clasamentului celor mai active branduri in social media, revista Biz lanseaza Top 50, clasamentul brandurilor care s-au remarcat pe parcursul lui 2011 prin campanii care au integrat inovativ in mixul de comunicare cele mai de impact strategii de social media.

Pentru al patrulea an consecutiv, Vodafone se mentine in pozitia de lider al acestui clasament, urmat de Petrom si Pepsi, un brand nou intrat in top, direct pe locul 3, potrivit Top Social Brands 2012, lansat astazi la conferinta cu acelasi nume organizata de revista Biz.

Un salt spectaculos a avut si Danone, care a urcat de pe 25 (in clasamentul de anul trecut) pe locul 5. Ocupantul locul 4 este Orange, care a crescut trei pozitii fata de anul trecut.

Din top 10 branduri cu cea mai intensa activitate in social media mai fac parte: Nokia, Heineken, BCR, Ford si Avon.

Top Social Brands 2012 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in trei clasamente preliminare: topul realizat de revista Biz – 45%, topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online – 35% si topul mentiunilor pe ZeList – 20%.

Selectia brandurilor s-a facut pe baza clasamentului de a anul trecut si a nominalizarilor transmise de principalele agentii interactive si de comunicare existente pe piata romaneasca.

Criteriile de selectie au tinut cont de activitatile desfasurate in social media in intervalul ianuarie 2011– februarie 2012. Nu au fost luate in calcul produse media, produse online sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.

Intreg clasamentul precum si detalii despre metodologie puteti citi in editia tiparita a revistei Biz si pe www.revistabiz.ro.

Bucuresti, 04.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.