Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital.
Top Social Brands 2021 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente din online-ul românesc.
“Brandurile campioane în social media în 2021 sunt cele care nu s-au oprit în pandemie, ci au elaborat strategii adaptate noii realități pentru a rămâne alături de consumatori. Au inovat și au creat trenduri, au intrat pe noi nișe, au explorat creativ rețele sociale aflate încă la început. Performanța în social media combină creativitatea, inovația și tehnologia cu o strategie bine pusă la punct, pentru a coordona activitățile complexe din zona de digital. Top Social Brands ne arată brandurile care au reușit să facă asta în 2021”, spune Gabriel Bârligă, redactor-șef Biz.
Rețelele sociale au devenit esențiale în viața multora dintre noi și reprezintă un instrument de business extrem de valoros pentru brandurile care știu cum să folosească la maxim avantajele oferite de acestea. Iar cele mai bune 50 de branduri în social media din România fac exact acest lucru, prin creativitate, inovație, tehnologie și strategie. Ele sunt cu adevărat Top Social Brands.
Înregistrarea conferinței, alături de lansarea topului poate fi urmărită aici: https://www.youtube.com/watch?v=hW0wXib1TqE&t=150s
Întregul clasament, care cuprinde 50 de branduri, este disponibil în revista numărul 354 al revistei Biz, care apare pe piață pe 15 iulie.
Despre metodologie puteți afla mai multe informații aici: https://www.revistabiz.ro/top-social-brands-2021-brandurile-campioane-in-social-media-din-romania/
Designul trofeului Biz Sustainability Awards a fost creat de artistul plastic Ovidiu Toader.
Mulțumim partenerilor ediție:
Proud Partners: Mastercard, Banca Transilvania, Knonenbourg Blanc 1664
Partners: Siviero Maria, glo, Huawei Consumer Business Group, Fashion Days
Official Coffee Partner: Nespresso
Cu suportul: Hotel Epoque, Creatopy, Hosterion, OVN