Undeva in Marrakech, James May conduce in sfarsit Dacia Duster si face un reportaj care lasa lumea intreaga cu gura cascata. Pentru ca Top Gear face lucruri la care altii doar viseaza!
James May testeaza Dacia Duster!
- Vedeta emisiunii TopGear se consideră potential client de Duster
- May: „Nu tocmai interesanta si deloc stralucitoare, dar poate fi cool”
„Duster este o masina, si nimic mai mult. E posibil sa ai senzatia ca lipsesc multe lucruri, dar asta inseamna ca ce gasesti la interior o sa iasa cu atat mai mult in evidenta. Istoria ne spune ca marcile necunoscute ce provin din cele mai neasteptate tari (Proton, Perodua, Hyundai, nu cu mult timp in urma) sunt stigmate cu imaginea cum ca ar fi pentru oamenii care altfel nu si-ar permite o masina noua. Duster lasa o altă impresie”, spune May…” , verdictul complet il gasiti pe
//www.topgear.ro/blog/2010/07/james-may-testeaza-dacia-duster/
James May a inceput sa scrie despre masini la inceputul anilor ’80. A fost concediat succesiv de mai multe publicatii auto, inainte de a-si gasi caminul spiritual la TopGear, in 2003, in rolul de "Captain Slow". Cu toate ca este un colectionar avid de motociclete clasice si un fan infocat al marcii Porsche, porecla lui este de neclintit. Nici chiar condusul unui Bugatti Veyron la viteza de 407 km/h nu l-a ajutat sa-si schimbe infama porecla, mai ales ca intre timp s-a declarat simpatizant al Daciei Sandero.
De fapt, James May flirteaza cu Dacia de ceva vreme si face referiri constante la modelele marcii in emisiunea Top Gear, de fiecare data cand are de transmis vesti bune.
Punctul culminant al experientei lui James cu Dacia s-a intamplat anul trecut in timpul filmarilor Top Gear din Romania, cand Clarkson i-a facut cadou un Sandero second-hand. Convietuirea fericita dintre cei doi a fost curmata brusc de accidentul despre care oamenii inca ne intreaba daca a fost "pe bune" sau nu.
“Accidentul a fost pe bune, normal, doar masina a ramas tandari dupa ce au scos TIR-ul din ea, a vazut toata lumea. Ceea ce n-a remarcat insa toata lumea a fost mahnirea reala de pe fata lui May, care ar fi vrut sa ia masina cu el inapoi in Anglia si s-o conduca zi de zi la birou. Unii spun ca supararea lui May a tinut doar pana cand s-au inchis camerele de filmat, dar cei care au fost acolo stiu doua lucruri: in primul rand, camerele de filmat nu s-au oprit niciodata, iar James May a continuat zilele de doliu cel putin pana cand a plecat inapoi acasa…", isi aminteste Costin Giurgea, redactorul sef al revistei TopGear.
Intre timp, May a condus noul Duster, iar concluziile testului sunt în revista BBC TopGear România nr. 57, editia de iulie-august.
Bucuresti, 08.07.2010
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}