Kubis Interactive, McCann Worldgroup România şi Publicis România / Publicis One au avut în luna septembrie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.
Noua provocare Grolsch a încercat sǎ transpună vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică, un experiment cu trei ingrediente pentru 14 participanţi: un concert live, neuroștiință și artă vizuală.
„Awake Your Curiosity Experiment” a fost fǎcut de cǎtre Kubis Interactive în preajma festivalului Awake, cu echipa formatǎ din Florin Busuioc, Art Director şi Carina Toma, Copywriter.
Ruxandra Matache, Group Creative Director & membru ADC România prezintǎ cinci motive pentru care a dat nota maximǎ acestei idei: “Idee simplǎ a bit beyond clasic advertising // Explicǎ într-un mod visually striking un concept destul de abstract – cât de mult ne afecteazǎ stresul. Kudos to Aural Eye pentru visuals! // Dovedeşte într-un mod engaging cǎ oricine poate fi creativ când se relaxeazǎ şi se concentreazǎ pe un singur lucru. // Combinǎ seamless arta cu ştiinţa şi tehnologia. // It really fits. Se potriveşte cu brandul Grolsch, platforma Experimentalist şi cu eventul promovat – Awake Festival.”
Locul al doilea este ocupat de McCann Worldgroup România, pentru campania de lansare Taco Bell, singurul Taco Bell pe o raza de 1208 km, primul din Europa Centrala şi de Est. Şi pe asta au mizat şi în campanie, cu mesaje personalizate pentru diverse alte ţǎri lipsite de celebrul fast-food, prin care le invitau sǎ viziteze România pentru a face, cu aceastǎ ocazie, şi o vizitǎ la Taco Bell din România. Echipa McCann: Arpad Rezi, Art Director şi Bogdan Costin, Copywriter.
Locul 3 ne dǎ ocazia sǎ-l menţionǎm pe Morgan Freeman, într-o reacţie surprizǎ de la Visa pentru un fan Untold: “A gift from Visa – Morgan Freeman narrates Carmen’s Facebook comment”, idee marca Publicis România/Publicis One, cu echipa Karla Georgescu, Art Director şi Ruxandra Drilea, Copywriter.
Menţiunile lunii septembrie merg cǎtre Golden Brau & Geometry Global, pentru „Panoul care aduce distracția făcută de soare pe plajǎ” (cu Ştefan Vasilachi – Head of Art & Bogdan Costin – Senior Copywriter), echipa de la Funky Citizens pentru „Infografice civice” şi coperta celui mai recent numǎr Decât o Revistǎ, cu tema „Noi şi ei”, cu un ping-pong creativ între Lehel Kovács, Ilustraţie, Artemisa Pascu, Design şi Cristian Lupşa, Editor.
Pentru mai multe informații: www.adcromania.ro, www.facebook.com/ADCRomania.