ADC România prezintǎ cele mai bune lucrǎri de TV, Outdoor și Digital din luna septembrie. ING – Salveazǎ-ţi timpul a fost desemnatǎ „Lucrarea Lunii” şi ocupă și locul 1 în secțiunile TV și OOH.
LUCRAREA LUNII
Cea mai nouă campanie a celor de la ING – Salvează-ți timpul! a reușit să strângă cel mai mare număr de puncte și să devină astfel Lucrarea Lunii septembrie în TOP 3 ADC. „Salveazǎ-ţi timpul!” apelează la o execuție care să prezinte literalmente sensul expresiei. Ideea creativă aparține echipei formate din Andreea Moise (Art Director) și Laura Dragomir (Copywriter) din partea Headvertising.
„Din relația poate aparent complicată dintre un literalism și o expresie care nu s-a născut în România (și mai are ceva până primește cetățenia), s-a născut o campanie de o simplitate și o curățenie lăudabilă, care continuă drumul ING al explicării conceptelor financiare colțuroase prin idei simple și usor de priceput. Genul ăla de video entertaining și educativ, pe care și dacă îl vezi de 30 de ori e ok, pentru că arată fabulos. De fiecare dată.” – Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membru ADC*RO.
TV
ING – Salveazǎ-ţi timpul! ocupă locul 1 și la secțiunea TV.
Pe locul al doilea se află campania cu sfaturi de supraviețuire a celor de la 4×4 Biscuiți de Teren. Seria „În caz de aventură” arată cum biscuiții de teren 4×4 sunt soluția unică atunci când nu poți aprinde focul sau nu reușești să îți găsești adăpost în natură.
Mențiunea categoriei TV merge către TELOM-R și campania Când ai vrea să fie ai tăi alături de tine?
Campania prezintă un aspect emoțional care accentuează importanța prevenției în grija pentru sănătate. Ideea creativă aparține echipei formate din Bogdan Popescu – Art Director și Bogdan Obreja – Copywriter, din partea Armada Marketing.
OUTDOOR
ING – Salveazǎ-ţi timpul! ocupă în septembrie locul 1 și la secțiunea Outdoor.
DIGITAL
Coca-Cola și MRM//McCann România revin cu Next Big Vlogger și ajung pe primul loc în categoria Digital. După o primă ediție de succes, Next Big Vlogger se întoarce cu al doilea sezon al concursului. Echipa care a conceput ideea creativă este formată din: Mihai Vasile (Senior Copywriter), Ioana Enache (Senior Copywriter), Corina Ioniță (Senior Art Director), Iulia Boloca (Copywriter) și Adina Ciocan (Art Director).
Locul doi este ocupat de Lidl România pentru cafeaua Bellarom, o campanie la care au lucrat Traian C. Munteanu (Art Director) și Miruna Iasmina (Copywriter) din partea MullenLowe România. Ideea creativă transformă cafeaua de dimineață într-un partener de nădejde pentru cei care au avut parte de experiențe mai mult sau mai puțin plăcute cu o seară înainte.
Mențiunile categoriei Digital îi reunesc pe:
• calif împreună cu Mainstage the Agency care spun „Punct și de la capăt” în noua campanie cu Psihotrop, ca dovadă cǎ de acum Calif devine punct calif (• calif). Brandul revine cu un rebranding și o campanie pe măsura identității sale. Echipa care a pus totul la cale este formată din Nadejda Ghilca (Art Director) și Sebastian Olar (Copywriter).
BCR împreună cu Mainstage the Agency au pregătit campania Independent Financiar, lansată sub formă de single prin colaborarea Lino Golden și Școala De Bani. Adaptat după melodia lui Lino Golden, mesajul campaniei accentuează importanța calculării investițiilor pentru cei care doresc să își dezvolte propriul business. Echipa: Nadejda Ghilca (Art Director) și Raul Gheba (Copywriter).
TELOM-R și Armada Marketing primesc o mențiune și în categoria Digital, pentru „Când ai vrea sǎ fie ai tǎi alǎturi de tine?”