Din aceasta vara Redd’s incepe colaborarea cu editura Polirom si colectia de carti CHIC, invitand femeile la lectura si evenimente “Too tasty for men”.
Dedicate in special femeilor, cartile din colectia CHIC sunt carti traduse peste tot in lume, romane ale caror eroine sunt femei independente, volubile si cochete, care isi pierd adesea cumpatul, dar niciodata optimismul. Cu alte cuvinte, sunt femeile care beau bere Redd’s si se bucura de orice moment al vietii lor!
“Too tasty for men” este noua platforma de comunicare a berii Redd’s, inspirata din gustul pe care doar femeile il pot aprecia cu adevarat: singurul care le permite sa se exprime natural, fara constrangeri, pe teritoriul nou cucerit al berii. Platforma “Too Tasty For Men” include mai multe proiecte speciale adresate femeilor, cu surprize in centre comerciale, la targurile de carte, in baruri si cluburi.
Unul dintre aceste proiecte este combinatia savuroasa dintre gustul berii Redd’s si colectia CHIC, primul si cel mai puternic proiect editorial autohton dedicat genului chick-lit – este singura colectie de gen ce reuneste titluri ecranizate cu succes la Hollywood, cu incasari de sute de milioane de dolari, distribuite in lumea intreaga – Diavolul se imbraca de la Prada, Jurnalul lui Bridget Jones, Bridget Jones: La limita ratiunii, Jurnalul unei dadace, Ma dau in vint dupa cumparaturi – carti-brand, devenite printre cele mai cautate blockbuster-uri din lumea filmului.
Berea Redd’s si noile carti din colectia CHIC vor fi prezente la targurile de carte, la evenimente speciale dedicate femeilor si vor insoti din aceasta vara doamnele iubitoare de lectura,oferindu-le delectare si savoare.
“Colaborarea cu editura Polirom si colectia Chic inseamna reunirea a doua universuri feminine: o bere care exprima pofta de viata cu o colectie de carti care te introduce cu pasiune, bucurie, umor si relaxare intr-o lume extraordinara. Cititoarele cartilor Chic sunt invitate sa savureze berea Redd’s si sa fie alaturi de noi la toate evenimentele care vor urma.” a declarat Renaud Thiers, Global Brands Director Ursus Breweries.
“Lansata in urma cu patru ani, printr-un spectacol calificat de presa drept „cel mai monden eveniment editorial de acest fel organizat in Romania” (Mediafax), colectia CHIC numara in prezent 64 de titluri. Lansarea colectiei CHIC s-a bucurat de o primire entuziasta atat din partea publicului larg (dovada stau sutele de mii de exemplare vandute), cat si din partea presei si a lumii mondene. Alaturi de Redd’s vom continua sa aducem doamnelor bucuria unor lecturi frumoase!” – Oana Boca, Director de imagine, editura Polirom.
Redd’s, inspirata de stilul feminin
Pentru ca ofera echilibrul intre o bere de calitate si arome naturale de fructe, berea Redd’s se adreseaza mai ales femeilor, din a caror jovialitate si pofta de viata se inspira. Berea cu arome, intr-o formula distincta si proaspata, estompeaza gustul clasic al berii. Ca prim exponent al acestei categorii in Romania, berea Redd’s continua si imbogateste prin stilul propriu traditia berilor cu arome. Redd’s ramane, in esenta, o specialitate de bere blonda, insa reda clasicul gust al berii cu un mic plus feminin. Alaturi de aromele de fructe, vei regasi in gustul Redd’s aceeasi consistenta a berii clasice, data de ingredientele de baza folosite, dar si de concentratia de alcool de 4,5%, obisnuita pentru o bere.
Consumata cu moderatie, Redd’s este rasfat, savoare, delectare. Este un gust pe care, odata descoperit, il savurezi cu fiecare ocazie, inclusiv in compania unei carti Chic!