In plina vara, berea Redd’s iti ureaza numai bine si sa te bucuri cu moderatie si de soare, si de bere!
“Too tasty for men” este noua platforma de comunicare a berii Redd’s, inspirata din gustul pe care doar femeile il pot aprecia cu adevarat: singurul care le permite sa se exprime natural, fara constrangeri, pe teritoriul nou cucerit al berii.
Platforma “Too Tasty For Men” include mai multe proiecte speciale adresate femeilor, cu surprize in centre comerciale, la targurile de carte, in baruri si cluburi, la munte si la mare.
Consumata cu moderatie, Redd’s este rasfat, savoare, delectare. Este un gust pe care, odata descoperit, il savurezi cu fiecare ocazie.
Bucuresti, 18.08.2010
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024
Pentru mai mult de un sfert dintre copiii din mediul rural familia nu își permite să le cumpere îmbr...
David Popovici, Amalia Enache și Mihai Morar au dat startul lucrărilor pentru casa celor 11 copii cu...
Vegeta susține tinerii pasionați de gust bun
Diesel dezvăluie campania Holiday 2024
“#GOGRAND” - Spotul publicitar al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland filmat în România
HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing
KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Bi...