In plina vara, berea Redd’s iti ureaza numai bine si sa te bucuri cu moderatie si de soare, si de bere!
“Too tasty for men” este noua platforma de comunicare a berii Redd’s, inspirata din gustul pe care doar femeile il pot aprecia cu adevarat: singurul care le permite sa se exprime natural, fara constrangeri, pe teritoriul nou cucerit al berii.
Platforma “Too Tasty For Men” include mai multe proiecte speciale adresate femeilor, cu surprize in centre comerciale, la targurile de carte, in baruri si cluburi, la munte si la mare.
Consumata cu moderatie, Redd’s este rasfat, savoare, delectare. Este un gust pe care, odata descoperit, il savurezi cu fiecare ocazie.
Bucuresti, 18.08.2010
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Agenția de marketing online Gun Media, evoluție de 10% în 2024. Ce tendințe au marcat piața locală d...
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj