Tony Gray va integra strategic platformele de marketing, new business şi comunicare ale companiilor din grupul format din: Lowe & Partners, Initiative, Lowe PR, Brand Connection, Medic One şi Scholz & Friends.
„În 16 ani de existenţă, grupul nostru s-a dezvoltat constant iar astăzi numărăm nu mai puţin de 6 companii. Această extindere a business-ului presupune deopotrivă diversitate, însă şi un puternic element de unitate cultivat prin obiective, valori şi nu în ultimul rând prin apartenenţa la reţeaua Interpublic. Este important ca aceste atuuri să fie sincronizate în interesul partenerilor noştri de afaceri. Acest rol interdisciplinar îi revine lui Tony Gray, care va fi susţinut de directorii tuturor companiilor din grup.” spune Veronica Savanciuc – Preşedinte & CEO, Lowe & Partners.
Cu o experienţă vastă în marketing şi comunicare, Gray are la activ proiecte de anvergură derulate în ţări precum Marea Britanie sau Olanda.
În intervalul 1995 – 2000, Tony Gray a lansat în România primele reviste glossy pentru femei: Avantaje, Elle şi Viva, branduri achiziţionate ulterior de trustul elveţian Edipresse.
{mosloadposition user10}