Lowe este agenția de creație selectată de Toneli Holding pentru comunicarea produselor comercializate sub brand-urile Familia Toneli și Ovital, începând cu luna august. Lowe va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea campaniei de comunicare care va fi lansată în această toamnă.
„În calitate de lider al unei piețe foarte competitive, Toneli Holding a decis să își asume rolul de pionier în comunicarea segmentului. Ne-am ales ca partener echipa Lowe datorită experienței pe care o are în zona de comunicare retail, mai ales pe food, drinks & nutrition. În plus, ne-au cucerit rapid conceptele creative propuse de ei, care se construiesc perfect pe ADN-ul brand-urilor noastre”, declară Andreea Constantinescu, Marketing Manager, Toneli Holding.
Lowe are o expertiză solidă în comunicarea FMCG, mai ales în categoria food & drinks. Agenția se mândrește cu zeci de proiecte de comunicare integrată create, dezvoltate și implementate în ultimii ani pentru branduri precum Beck’s, Delikat, Kinder, Merci, Pate Bucegi, SKOL, TicTac, Toffifee sau ZIZIN.
„Contextul colaborării cu Toneli Holding este unul rar și provocator pentru orice agenție de creație, pentru că vorbim despre un segment virgin, în care nu s-a comunicat până în momentul de față. A fost foarte interesant pentru noi să gândim concepte care vor deschide drumul pe această piață și suntem nerăbdători să lansăm campaniile. Până atunci, pot spune ferm că avem un client curajos, care a avut încredere în recomandările noastre și ne-a susținut în gândirea unei strategii disruptive, ceea ce este mereu o plăcere”, spune Alina Bălan, Client Service Director, Lowe.
Cu o istorie de 24 ani în România, Toneli Holding este liderul în valoare al industriei producătoare de ouă de consum în segmentul IKA, conform studiilor de audit în categoria retail realizate de compania Nielsen. Zilnic, peste 1,3 milioane de ouă Toneli sunt consumate în România. Familia Toneli a fost cea mai vândută marcă de producător din această categorie în comerțul modern din România în anul 2014, conform panelului de lanțuri de magazine internaționale monitorizate de compania Nielsen*.
* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul KAI pentru categoria oua de consum (raportata in baza de date personalizata pentru Toneli Holding), cota de piata in valoare, pentru perioada de raportare Februarie 2014 – Ianuarie 2015 la nivel de KAI (Copyright © 2015, The Nielsen Company).