TOMMY JEANS onorează muzicienii emblematici din arhivele brand-ului cu o interpretare inspirată de streetwear a produselor muzicale.
Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției TOMMY JEANS „Tommy Revisited: Music Edition”. De la început, muzica a jucat un rol esențial în viața lui Tommy Hilfiger, precum și în ADN-ul unic al brand-ului pe care l-a infuzat în TOMMY JEANS. Fiind unul dintre primele branduri de designer care a colaborat creativ cu muzicieni, de la hip-hop la rock ‘n roll, Tommy Hilfiger readuce în atenție arhivele TOMMY JEANS cu o nouă colecţie capsulă inspirată de produse vintage.
Colecția „Tommy Revisited: Music Edition” combină estetica streetwear TOMMY JEANS cu îmbrăcăminte inspirată de look-ul din turneu, onorând legendele muzicale TLC, Backstreet Boys, Britney Spears și Rolling Stones. Cu legături timpurii cu brandul, de la turnee sponsorizate la prietenii în afara scenei, colecția celebrează momente unice din istoria muzicală a mărcii, combinând lucrări de artă inspirate de turneele muzicale cu îmbrăcămintea stradală emblematică TOMMY JEANS. Colecția constă din 16 stiluri diferite de tricouri și hanorace, atât în mărime unisex, cât și pentru femei, toate realizate din bumbac organic, evidențiind un sortiment de momente memorabile pe scenă.
Colecția capsulă „Tommy Revisited: Music Edition” este disponibilă pe tommy.com și în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.
Urmărește @TommyJeans pe Instagram pentru a te alătura comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, îmbrăcămintea de stradă și cultura pentru tineret cu un conținut experimental care redefinește stilul individual și auto-exprimarea.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #TommyJeans și @TommyHilfiger, @TommyJeans.