Continuând direcția brand-ului de inovație digitală și explorare a noi canale de consum, TOMMY HILFIGER își va prezenta virtual colecția Primăvara 2022 la prima ediție Metaverse Fashion Week.
Tommy Hilfiger anunță participarea la Metaverse Fashion Week găzduită de Decentraland, primul univers virtual din lume deținut de utilizatorii săi, în perioada 24 martie – 28 martie 2022. TOMMY HILFIGER își va prezenta virtual colecțiile Primăvara 2022 și de asemenea va găzdui o platformă digitală retail de unde consumatorii pot cumpăra NFT-uri pentru avatarele lor sau pot cumpăra articole fizice din Metaverse. Această experiență de cumpărături virtuale va fi adusă la viață în parteneriat cu Boson Protocol – Nivelul de reglementare a comerțului pentru Web3 permițând schimbul facil de active digitale pentru produse, servicii și experiențe fizice.
„Când mi-am fondat marca omonimă în 1985, nu mi-am imaginat niciodată că voi vedea o perioadă în care săptămânile modei vor avea loc într-o lume 3D, complet virtuală”, a spus Tommy Hilfiger. „Pe măsură ce explorăm metaversul și tot ceea ce are de oferit, sunt inspirat de puterea tehnologiei digitale și de oportunitățile pe care aceasta le oferă de a interacționa cu comunitățile în moduri fascinante și relevante.”
La fel ca tradiționalele săptămâni ale modei organizate la nivel global, Fashion Week Metaverse va invita peste 50 de mărci de lux și digitale să prezinte colecții noi și să găzduiască prezentări, discuții, concerte, after-party și proiecții de film – totul virtual. A fost proiectată o zonă de luxurury shopping numită „Boson Portal – Fashion District” asemănătoare cu emblematica Avenue Montaigne din Paris, unde brand-urile pot vinde virtual atât articole digitale, cât și fizice prin intermediul NFT-urilor.
Magazinul TOMMY HILFIGER este situat în Boson Portal; universul metaverse permite utilizatorilor Decentraland să achiziționeze articole fizice ca NFT-uri prin tehnologia Boson Protocol. O modalitate de a permite fanilor să experimenteze brand-ul într-un mod nou și captivant, în timp ce stilul clasic american cool specific ADN-ului TOMMY HILFIGER rămâne constant și neschimbat. Consumatorii își pot teleporta avatarul în magazinul virtual și pot cumpăra o gamă selectă de produse în ediție limitată din colecția Primăvara 2022 TOMMY HILFIGER. Vizitatorii vor avea ocazia să vizualizeze ținute emblematice în 3D, care includ piese precum jacheta varsity pentru bărbați, cămașa Madras pentru femei și un hanorac unisex cu bine cunoscutul logo TOMMY HILFIGER. Articolele pot fi achiziționate ca NFT, și pot fi ulterior transformate în produse fizice care să fie livrate direct la ușa clienților. TOMMY HILFIGER Decentraland Wearables vor putea fi achiziționate și din magazin prin intermediul universul Decentraland.
Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week de la Decentraland întărește angajamentul brand-ului de a rămâne conectat la pulsul inovației. În 2020 se lansa „Tommy Island” în Animal Crossing, în 2021 se încheia un parteneriat strategic cu Roblox și în 2022 are loc lansarea Team Tommy, o inițiativă dedicată ideii de comunitate în lumea de gaming. Bazându-se pe acest lucru, brand-ul va continua să ofere experiențe neașteptate care îi implică pe fani atât în lumea fizică, cât și în cea digitală, în timp ce explorează noi modalități de a-și împărtăși moștenirea și spiritul american prin metavers.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.