Tommy Hilfiger, deținut de PVH Corp., anunță lansarea tommy.com în România. Lansarea platformei e-commerce urmează strategia Tommy Hilfiger care vizează stimularea digitizării la nivel global și construirea unui comunități online care să permită interacțiunea cu următoarea generație de consumatori.
În România tommy.com este operat de SARKK S.A., distribuitor exclusiv al TOMMY HILFIGER în Grecia, Cipru, România, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
Prin noul site tommy.com, consumatorii vor avea acces la o gamă largă de colecții TOMMY HILFIGER, din care fac parte Tommy Hilfiger Womenswear, Menswear, Kids și TOMMMY JEANS. Platforma Tommy Hilfiger este omnichannel, oferind fanilor brand-ului posibilitatea de a alege ca produsele achiziționate să le fie livrate prin curier sau să le ridice dintr-unul dintre magazinele Tommy Hilfiger selecționate.
Pentru a sărbători lansarea, pe 10 noiembrie a avut loc un eveniment online, dedicat comunității mass-media.
Discover your style@tommy.com, tematica a acestui eveniment unic al brand-ului, a oferit contextul ideal pentru influencers, fashion stiliști și prieteni ai brand-ului să se reunească pentru a celebra noua experiență premium de shopping online oferită de Tommy Hilfiger.
Evenimentul ale căror gazde au fost Anca Serea și Alexandru Constantin, a fost deschis printr-un sketch savuros realizat de actorii Ana Odagiu și Sergiu Costache. Pentru a descoperi împreună cu publicul care sunt cele mai cool trenduri în modă și de asemenea tips & tricks pentru cea mai bună sesiune de shopping online, li s-au alăturat șapte dintre cei mai importanți fashion stiliști și cei mai îndrăgiți influenceri din zona fashion și divertisment: Roxana Voloșeniuc, Domnica Mărgescu, Adina Vîlcea, Ovidiu Buta, Lorena Vișan, Ellie White și Diana Munteanu.
Există peste 2.000 de magazine TOMMY HILFIGER în peste 100 de țări din întreaga lume, inclusiv flagship-uri globale în patru locații: Brompton Road, Londra; Omotesando, Tokyo; Regent Street, Londra; și Schadowstraße, Düsseldorf. Magazinele selecționate sunt situate în Amsterdam, Beijing, Berlin, Cannes, Köln, Dublin, Florența, Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong Kong, Istanbul, Lima, Luxemburg, Madrid, Mexico City, Milano, Moscova, Mumbai, Munchen, Osaka, Panama Oraș, Punta del Este, Santiago, São Paulo, Seul, Shanghai, Singapore, Sydney, Viena și Zürich.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.