• Tommy Hilfiger lansează a doua colecție capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz.
• TommyXMercedes-Benz îmbină moștenirea clasică sport americană a brandului TOMMY HILFIGER cu expertiza tehnică inovatoare a Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
• Colecția s-a lansat la nivel global pe 1 octombrie 2019.
• #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz, @TommyHilfiger
Tommy Hilfiger anunță lansarea celei de-a doua colecții capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz, bazată pe parteneriatul strategic multianual al mărcii cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Colecția Toamnă 2019 îmbină moștenirea clasică sport americană a brandului TOMMY HILFIGER cu expertiza tehnică inovatoare a de cinci ori câștigătorilor Campionatului Mondial Formula One®. Colecția s-a lansat la nivel global la data de 1 octombrie 2019.
Campania pentru colecție sărbătorește aprecierea pe care atât Tommy Hilfiger cât și Mercedes-AMG Petronas Motorsport o au pentru meșteșugul de calitate, designul durabil și inovația. Prezentată de modelul Corey Saucier alături de un Mercedes-AMG S63 Coupé, campania surprinde și transmite o senzație cinematică puternică.
Colecția capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz prezintă stiluri atemporale, inclusiv pantalonii chino, vestonul și jacheta sport, îmbunătățite cu elemente funcționale, cum ar fi finisajele climate control, într-o paletă de negru intensificată de nuanțe de roșu, alb și albastru. Banda Tommy Hilfiger emblematică este reinventată într-o abordare minimalistă fiind plasată pe tivuri și manșete, în timp ce căptușelile TriStar albastre ies în evidență și adăugă un twist neașteptat îmbrăcăminții clasice. Colecția este elegantă și sofisticată, pentru bărbatul Tommy modern.
Începând cu sezonul 2018, TOMMY HILFIGER a devenit Partenerul oficial al Mercedes-AMG Petronas Motorsport, clădind tradiția sponsorizării sportive pe care Tommy Hilfiger a îmbrățișat-o încă de la fondarea brandului său. Parteneriatul cu echipa de top Formula One™ și inovatorul principal de automobile subliniază viziunea lui Tommy Hilfiger de a ridica și extinde continuu marca pe piețele cheie pentru o nouă generație de consumatori TOMMY HILFIGER.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz și @TommyHilfiger.
Colecția TommyXMercedes-Benz Toamnă 2019 este disponibilă în România, în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate începând cu data de 1 octombrie 2019.