Tommy Hilfiger are plăcerea de a anunța că iconul social media franco-algerian, Lena Situations, se alătură familiei Tommy începând din iunie 2024. În calitate de gazdă a unuia dintre cele mai populare podcasturi din Franța și creatoare de top, parteneriatul evidențiază angajamentul Tommy Hilfiger de a aduce împreună moda și divertismentul, continuând moștenirea brandului de a celebra cultura pop la nivel mondial.
„Tommy este iconic, istoric și clasic, dar cu un twist – brandul este despre exprimarea de sine și pentru asta sunt aici,” a spus Lena Situations. „De-a lungul anilor, l-am văzut jucându-se cu siluete, designuri, modele, țesături și multe altele, rămânând fidel rădăcinilor sale americane. Piesele din colecția acestui sezon devin elemente de bază pentru mine, și pur și simplu le ador!”
„Este o adevărată plăcere să o primim pe Lena în familia Tommy Hilfiger!” a spus Tommy Hilfiger. „Lena este o creatoare vibrantă și impresionantă, cunoscută pentru stilul său incredibil și viitorul său promițător. Admir cu adevărat modul în care se exprimă, fie pe canalele sale de social media, fie prin podcastul ei. Ea întruchipează un optimism constant, la fel ca brandul nostru, și suntem încântați să o avem alături de noi.”
Lena s-a alăturat recent brandului pentru o escapadă de vară VIP în Mykonos, Grecia, pentru a sărbători deschiderea primului magazin TOMMY HILFIGER de pe insulă. În această călătorie, Lena și oaspeții s-au bucurat de o întâlnire exclusivă cu Tommy Hilfiger, au experimentat magia insulei Mykonos și au definit standardele pentru lista perfectă de bagaje de vară. Lena va avea, de asemenea, apariții personale la evenimentele viitoare TOMMY HILFIGER, și va prezenta brandul pe canalele sale de social media și va avea diverse interacțiuni cu presa.
Tommy Hilfiger are o lungă istorie de colaborare cu persoane emblematice inspiratoare din cultura pop, precum colaborările actuale cu Kendall Jenner și Sofia Richie Grainge. Lena se alătură acestei liste în creștere de pionieri creativi care au colaborat cu brandul și au rupt convențiile prin activări de parteneriat inovatoare.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.