Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tommy Hilfiger îi duce pe Stray Kids pe skyline-ul New York-ului pentru campania Toamna 2024

Tommy Hilfiger îi duce pe Stray Kids pe skyline-ul New York-ului pentru campania Toamna 2024

Lansând o colecție de imagini de toamnă distincte inspirate de New York, boyband-ul K-pop își prezintă stilul inconfundabil pe acoperișurile orașului.

Tommy Hilfiger duce fenomenul global Stray Kids la noi înălțimi într-o campanie indiscutabil newyorkeză pentru a prezenta colecția Toamna 2024 TOMMY HILFIGER.

Tommy Hilfiger îi duce pe Stray Kids pe skyline-ul New York-ului pentru campania Toamna 2024

Campania, desfășurată pe fundalul siluetei orașului New York, îi prezintă pe superstarurile K-pop în piese clasice de inspirație prep, modernizate, redefinind conceptul de a visa măreț. Cei opt membri ai grupului întruchipează încrederea dinamică ce leagă brandul de rădăcinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii că nicăieri nu e ca acasă — în special în New York City. Aceasta captează vitalitatea, încrederea și spiritul ambițios ce stau în centrul narațiunii TOMMY HILFIGER.

„Tommy Hilfiger este un simbol al stilului american,” au spus Stray Kids. „De fiecare dată când îl vizităm, ne ajută să ne simțim ca acasă prin stilul său prep atemporal – ne face să simțim că orice este posibil. Suntem foarte entuziasmați ca fanii noștri să ne vadă în vârful lumii în această campanie iconică din New York.”

Tommy Hilfiger Stray Kids skyline New York-ului campania Toamna 2024

„Skyline-ul New York-ului este scena supremă pentru un moment iconic din cultura pop,” a spus Tommy Hilfiger. „Pentru a treia noastră campanie cu Stray Kids, i-am dus la înălțimi noi – ipostaza aceasta de a fi deasupra orașului m-a inspirat de la început și a fost modalitatea ideală de a evidenția stilul lor distinctiv, care întruchipează perfect energia vibrantă a New York-ului.”

Colecția Toamna 2024 este inspirată de New York City, casa stilului american clasic, canalizând spiritul unic al orașului și reinterpretându-l cu o notă distinctivă Tommy. Continuând tradiția de a integra detalii atletice în fiecare colecție, gama de haine sport casual oferă reinterpretări contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu tăietură elegantă, pulovere cable-knit rafinate și polo-uri actualizate. Printre punctele de atracție ale sezonului se numără un palton modernizat din lână în nuanța camel ca piesă perfectă pentru layering, o geacă puffer supradimensionată în carouri elegante, precum și paltoane tip pea coat stilate în navy intens și jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity. Pulovere moi, cămăși Oxford clasice și sacouri croite cu măiestrie sunt create pentru a fi purtate în straturi, în timp ce mocasinii și ghetele Chelsea elegante sunt o declarație de versatilitate și eleganță cotidiană. Ușor de purtat, dar cu impact, este o abordare modernă a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC și de esența Tommy.

Tommy Hilfiger Stray Kids skyline New York-ului campania Toamna 2024

Senzațiile globale ale K-pop-ului, Stray Kids, cuceresc lumea cu lansarea recentă „ATE”, consolidându-și faima internațională prin obținerea primului loc în Billboard 200, pentru cincea oară consecutiv. Grupul își extinde statutul de lungă durată ca parte a familiei Tommy, după ce a apărut în campaniile TOMMY HILFIGER Toamna 2023 și Primăvara 2024. Fotografiați în culorile iconice ale brandului, roșu, alb și albastru, membrii trupei, Bang Chan, Lee Know, Changbin, Hyunjin, HAN, Felix, Seungmin și I.N, au fost surprinși în portrete naturale și pline de energie de către Alisdair McLellan.
Colecția Toamna 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @RealStrayKids.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.