Tommy Hilfiger și Vevo, principala rețea muzicală din lume, anunță campania TOMMY JEANS Toamna – Iarna 2021 „Less Buzz, More Music”, invitând publicul să scape de zgomotul lumii hiperconectate de astăzi – de la știri la rețelele sociale – prin puterea muzicii.
Campania se bazează pe pasiunea de o viață a lui Tommy Hilfiger pentru muzică, evidențiată prin parteneriate care continuă să sărbătorească această influență încă din anii 90. Inspirată de această moștenire, campania reunește stilul streetwear modern cu un conținut muzical îndrăzneț de la Vevo.
Campania pune în spotlight pe artiștii Ray Blk și Big Zuu prin spectacole video live create pentru seria de conținut original de la Vevo, ROUNDS. Născută Rita Ekwere în Nigeria, Ray Blk este o artistă de 26 de ani din Marea Britanie care nu se ferește de subiecte dificile, ce variază de la violența domestică la obstacolele personale din industrie ca femeie de culoare. Londonezul și artistul de rap grime Big Zuu, pe nume complet Zuhair Hussain, oferă Afrobeats cu pasiune, spunând mereu adevărul și motivând publicul să facă același lucru. Concentrându-se pe scena hip-hop, rap și R&B în continuă creștere din Europa, ROUNDS este o serie de spectacole live ale muzicienilor emergenti și consacrați, folosind un efect de portretizare la 360 de grade. Pentru a maximiza impactul, campania „Less Buzz, More Music” este amplificată prin conținut variat orientat pe gen, difuzat pe Connected TV (CTV), vasta rețea a Vevo.
Campania Toamna Iarna 2021 TOMMY JEANS aduce „îmbrăcăminte cu voce tare” (‘outwear out loud’), reimaginând stilul streetwear, rămânând în același timp fidel culturii din care a apărut. Campania „Less Buzz, More Music” evidențiază articole care vorbesc despre stilul personal al muzicienilor: puffers și jachete sustenabilele, finisate în nuanțe puternice de culoare și siluete statement care dau un twist ușor ireverențios. Realizate din denim 100% reciclat pentru a reduce consumul de deșeuri, apă și energie, piesele de îmbrăcăminte exterioară ale colecției sunt produse din bumbac organic 100% și țesătură reciclată.
Campania „Less Buzz, More Music” a fost lansată cu un eveniment intim de 50 de persoane, cei mai interesanți și diverși artiști ai Londrei reunindu-se pentru a sărbători importanța schimburilor interculturale în muzică. Creat printr-un panou de discuții și spectacole live, evenimentul a invitat publicul să se alăture conversației despre cultură și incluziune în industria muzicală, prezentând în același timp cea mai nouă colecție TOMMY JEANS. Vizionați panoul de discuții și spectacolele prin linku-rile furnizate.
Colecția este disponibilă pe tommy.com și în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.
Fanii sunt încurajați să urmărească @TommyJeans pentru a se alătura comunității în creștere TOMMY JEANS. În conformitate cu moștenirea lor inspirată de muzică, contul de Instagram @TommyJeans oferă conținut experimental 24/7 și depășește limitele fiind o destinație pentru autenticitate în modă, auto-exprimare și schimb. Alăturați-vă conversației de pe rețelele sociale folosind #TommyJeans.