Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției de toamnă 2020 TOMMY HILFIGER Kids alături de renumitul artist contemporan, Jeremyville, integrând în campanie stilul unic al acestuia printr-o reinterpretare jucăușă a ADN-ului iconic al brand-ului. Colecția va fi disponibilă în magazinele selecționate, la nivel global, începând cu luna septembrie 2020.
Colecția de toamnă 2020 TOMMY HILFIGER Kids reinventează piesele clasice prin lentilele unui caleidoscop all-American. Prima campanie realizată în urma colaborării dintre Tommy Hilfiger și artistul Jeremyville, de la Studio Jeremyville din New York, și echipa sa de creație, surprinde spiritul lui TOMMY HILFIGER printr-o exprimare artistică axată pe personaje și adusă la viață prin animație.
Jeremyville introduce motive luminoase, de tip outdoor, precum nori, curcubee, flori și animale, și reușește să insereze o energie și o voce proaspătă în semnătura estetică a lui TOMMY HILFIGER Kids. Prin inițiative globale și proiecte comunitare pentru copii și adulți din întreaga lume, Jeremyville își propune să inspire pe toată lumea să folosească arta ca instrument de schimbare pozitivă, gândire, conexiune și responsabilizare.
Călătorind din New England până în statele vestice din Colorado și Montana, colecția de toamnă 2020 TOMMY HILFIGER Kids îmbină estetica confortabilă tip country cu cea de East Coast. Sezonul începe cu un mix între design-ul urban și cel rural, de la rochii cu broderie engleză până la veste de tip ribstop, și se continuă cu piese clasice robuste, precum jachete din fleece cu fermoar, ce sunt perfecte la sfârșit de toamnă, când micii rebeli le pot îmbrăca cu ușurință înainte să iasă la joacă.
În stilul inconfundabil al modei întâlnite pe East Coast, stofele grele și costumele adaptate oferă o sclipire școlărească pionierilor acestui stil. Inspirate de habitatul Rocky Mountains, tartanele Tommy asigură căldură și confort, mixate în cămăși pentru băieți și combinate cu lurex și carouri tip buffalo pentru fete.
Piesele pentru băieți sunt completate cu elemente specific universitare pentru a celebra individualitatea și optimismul, în timp ce îmbrăcămintea pentru fete se concentrează asupra feminității prin combinarea florilor de câmp și a detaliilor din dantelă. Toți exploratorii tineri, în aer liber, pot călători acum îmbrăcați cu piese vestimentare rezistente la intemperii, inclusiv jachete parka cu aspect tehnic.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger.