Tommy Hilfiger anunță colaborarea cu Supervsn Studios din Los Angeles. Lansat pe 10 iulie, Tommy x Supervsn face cinste originilor ambelor brand-uri conduse de comunitate și celebrează țesutul multicultural al SUA, susținând următoarea generație de creativi americani. Fondatorul Supervsn, Gavin Mathieu, a înființat studioul pentru a susține ideile creativilor din comunitățile subreprezentate. O viziune incluzivă reflectată în modul în care Tommy Hilfiger și-a deschis primul magazin, People’s Place, un spațiu în care oamenii din toate categoriile sociale să se reunească pentru a se bucura de modă, artă, muzică și divertisment.
„Am fondat brand-ul cu incluziune în inima sa, ca un loc care îi întâmpină pe toți”, spune Tommy Hilfiger. „Supervsn îmi oferă o mare speranță pentru viitor, împuternicind diverși creativi. Suntem mândri să lansăm o colecție alimentată de comunitate și de optimism.”
Colecția și campania reprezintă o Tapiserie a Americanei (Tapestry of Americana) – o sărbătoare a modului în care comunitățile se unesc pentru a modela cultura.
Conceptul reflectă o viziune plină de speranță pentru SUA și un îndemn către creativi de a proiecta lumea pe care doresc să o vadă.
„Tommy x Supervsn este o sărbătoare a multiculturalismului american”, a spus Gavin Mathieu. „Un tribut adus oamenilor de culoare responsabili pentru crearea Americii, recunoscând că singura modalitate de produce schimbarea este să lucrăm împreună, îmbinând viziuni creative în moduri armonioase.”
Colecția este supradimensionată, cu efect washed out și reflectă o stare de spirit din Los Angeles. Culorile decolorate, dar luminoase, vorbesc un limbaj al optimismului relaxat, inclusiv pantalonii scurți confecționați dintr-un amestec de camos și tie-dye. Jachetele, tricourile și un hanorac din material franțuzesc prezintă un simbol pentru noua Americana – o clapetă pe logo-ul Tommy în roșu, alb și albastru american, remixat cu culorile drapelului panafrican. Declarațiile îndrăznețe includ „Aveți încredere în VSN, nu în algoritm”, încurajând creatorii să-și prețuiască progresul, să creeze dintr-un loc de încredere și să ignore zgomotul exterior.
Campania prezintă familia creativă Supervsn și invită publicul să se implice în realizarea Tapiseriei Americanei (Tapestry of Americana), îndreptând atenția către comunitățile și culturile care au inspirat colecția. Un video realizat de Cole Santiago și Gavin Mathieu însuși prin care se intră în culise pentru a vedea expresii contemporane ale celor care realizează serigrafii, cusături, caligrafii și fotografii, toți lucrând la colaborare, aducând viziunile lor în realitate. Fotografiile de Jack Bool se concentrează asupra unei lumi multiculturale văzute prin lentila comunității creative extraordinare a Supervsn.
Colecția este acum disponibilă exclusiv pe tommy.com și supervsn.com. Alăturați-vă comunității TOMMY JEANS pe rețelele sociale prin @TommyJeans, @Supervsn, #TommyJeans și #TommyxSupervsn.