Esti la terasa si bei o bere. La un moment dat, oricat de mult ti-ai impune sa amani momentul, vei decide sa comanzi o pizza. Pentru ca pizza fara ketchup e ca o saptamana fara weekend, Tomi X-tra iute a venit la ADfel sa condimenteze mesele celor prezenti.
Momentul care a marcat cel mai bine asocierea dintre Tomi X-tra iute si gustul de foc s-a produs aseara la ADfel. Un jongleur cu foc a inceput sa manevreze flacari pana cand, la un moment dat, a inceput rateze de cateva ori sa aprinda flacara sufland in ea.
Inainte sa fie dat afara de pe scena, acesta a gasit solutia salvatoare furand un Tomi X-tra iute de pe o masa vecina. Abia dupa ce a gustat de cateva ori din ketchup-ul foarte picant, a reusit sa scoata flacari demne de un adevarat balaur.
Kit-ul picant al brandului care a aprins atmosfera si simturile a fost alcatuit si din felinare si artificii marcate "the real firestarter".
Conceptul si implementarea activarii a fost realizat de Orkla Foods Romania, echipa formata din:
– Adrian Pasarica, Brand Manager Orkla Foods Romania
– Adriana Dragomir, Trade Marketing Manager, Orkla Foods Romania
ADfel 2012 a fost sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, MVcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul a fost realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.