Tomi, marca favorita in categoria ketchup, lanseaza pe piata la 1 octombrie un nou produs premium: Tomi X-tra iute.
“ORKLA Foods Romania si-a obisnuit consumatorii sa se astepte la retete originale, inovatoare si nonconformiste, iar de data aceasta vine cu un produs unic pe piata: un ketchup pentru persoanele care apreciaza cu adevarat gustul X-tra iute,” a declarat Aliz Kosza, directorul general OFR.
Tomi a fost primul care a adus pe piata romaneasca produse inedite si bine primite de consumatori, cum ar fi Tomi din rosii galbene si Tomi Grill.
Noua varianta din portofoliul Tomi raspunde nevoilor unui segment neacoperit suficient pana in momentul de fata, fiind singurul ketchup extra-iute de pe piata romaneasca.
Ambalajul original Tomi X-tra iute este negru, iar eticheta sa – cu o rosie in flacari – adauga forta unui brand deja foarte puternic.
ORKLA Foods Romania este o companie cu capital integral norvegian, infiintata in mai 2002, in urma achizitiei Topway Food. Ea face parte din Grupul ORKLA, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, media, chimiei si investitiilor financiare. ORKLA Foods International, divizia de produse alimentare a Grupului ORKLA, detine unitati de productie in 14 tari. Grupul Orkla a inregistrat in anul 2005 venituri nete de 7 miliarde euro.
{mosloadposition user10}