Tomi, primul ketchup al românilor, care dă gustul încă din 1997, are o nouă campanie de imagine care va rula pe televiziuni până în mai.
Tomi, primul ketchup al românilor, care dă gustul încă din 1997, are o nouă campanie de imagine care va rula pe televiziuni până în mai.
Cei care aleg Tomi o fac pentru că apreciază calitatea produselor, gustul special pe care îl dă mâncărurilor și nu în ultimul rând pentru umorul și creativitatea care au făcut din Tomi un personaj.
Tomi are întotdeauna un ketchup pentru fiecare: pentru fanii gustărilor picante, extra iuți sau pentru cei care vor doar puțină savoare. Mai mult, Tomi are în portofoliu și un ketchup special pentru copii, Tomi cel Viteaz, fără conservanți și cu 30% mai puțin zahăr*. La sfârșitul anului trecut, Tomi a lansat pe piață singurul ketchup light cu 0% zahăr adăugat și cu 50% mai puține calorii**. Astfel, Tomi are cea mai variată gamă de ketchup din România, cu nu mai puțin de șapte sortimente și douăsprezece variante de ambalaj: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Light, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz.
Cei care preferă Tomi spun că acesta nu este un simplu ketchup care iți condimentează mâncarea, ci mai mult de atât.
De aici a plecat și ideea noii campanii de imagine Tomi care transmite un fapt știut de toată lumea, acela că Tomi dă gustul.
Noua campanie este dezvoltată împreună cu agenția CAP, iar spotul a fost filmat de casa de producție MME, în regia lui Radu Muntean.
Echipa care a participat la noua campanie Tomi – din partea CAP: Cezar Panait, Arnold Estefan, Cristina Purcărea, Sânziana Șerbănescu și Codin Caradimu, iar din partea Orkla Foods România: Andreea Toloacă și Adrian Păsărică.
* 30% mai puține zaharuri adăugate față de Tomi ketchup dulce.
** 50% mai puține calorii față de Tomi ketchup dulce.
„Atunci când muști cu poftă dintr-o felie de pizza, un hamburger, o shaorma sau un hot-dog, trăiești momentul din plin, iar această senzație nu o poți descrie în cuvinte, poate doar printr-un „Mmm. Nu întâmplător, consumatorii noștri ne aleg și cu ochii închiși”
Andreea Toloacă, marketing manager Orkla Foods România.
Company information
Orkla Foods Romania (OFR) este prezentă pe piaţa locală a bunurilor de larg consum din România încă din 1994.
Compania produce margarină (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate (Ardealul, LaMinut), dar şi muştar (Bunătăți de la Bunica și LaMinut), sosuri pentru paste şi aluaturi congelate. OFR este lider incontestabil pe piaţa margarinei pentru gătit cu brandul Unirea, pe cea a ketchup-ului cu brandurile Tomi și LaMinut și pe cea a muștarului cu brandurile Bunătăți de la Bunica și LaMinut.
În acest moment OFR deţine trei platforme industriale în Bucureşti, Covasna şi Iaşi şi are 380 de angajaţi.
OFR este filiala grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari companii listate la Bursa din Oslo, cu operţiuni în domeniile bunurilor de larg consum, ale industriei chimice şi al investiţiilor financiare. Grupul Orkla a luat fiinţă în 1654.