Pentru al zecelea an consecutiv, Tomi isi continua traiectoria neconformista care i-a asigurat pozitia de lider de piata in categoria de ketchup.
“Cu 40% cota de piata in valoare, Tomi nu se dezminte nici in acest an,” a declarat Manuela Banu, director general ORKLA Foods Romania. “Secretul consta in faptul ca si-a mentinut constanta calitatea deja recunoscuta, dar a si fixat noi standarde in categoria sa de fiecare data cand a lansat un nou produs sau o campanie de comunicare”.
Acest brand modern si inovator intra in vara lui 2009 cu un design inedit si o comunicare memorabila. Vizualurile originale ale etichetei sunt acum puse in evidenta de cel mai modern sistem de ambalare: folia sleeve care asigura vizibilitate si impact puternic in raft.
Cel mai important aspect al noii solutii este ca ii confera consumatorului atat siguranta unui flacon sigilat pe exterior, cat si posibilitatea de a vedea nivelul de ketchup din interior.
Solutia inovatoare de ambalare se potriveste perfect cu nonconformismul brandului Tomi care continua sa foloseasca un concept de design bazat pe rosii cu personalitate, dinamice, recunoscute de consumatori drept un element de diferentiere al brandului..
Tomi da gustul o data-n plus printr-o campanie cu un concept inedit, declinata atat in mediile de comunicare consacrate (doua spoturi pe canalele TV cu cea mai mare afinitate pe target), cat si prin cele alternative (outdoor, indoor, online, radio). Relansarea este sustinuta si prin actiuni la nivelul trade-ului: materiale promotionale de raft, plasari secundare, activari in diferite locatii.
{mosloadposition user10}