la ICEEfest si pentru echipa Saatchi & Saatchi Romania
Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul preşedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va susține vineri, 7 iunie, o prezentare pe tema evoluției agențiilor de publicitate în era mobilă cu titlul: “Evolve the species: make it mobile” și un workshop interactiv în cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest.
Workshop-ul lui Tom Eslinger din cadrul festivalului digital ICEEfest constă într-un mix de prezentare a campaniilor de mobile marketing premiate în 2012 însoțită de sfaturi practice pentru aplicarea proceselor de conceptualizare, planificare și producție a propriilor idei de promovare folosind acest canal. Participanții vor lucra în echipe împreună cu Tom Eslinger pentru a găsi o soluție de marketing mobil la un brief. Accesul la workshop se face pe baza de înscriere a participanților.
De asemenea, pe parcursul vizitei sale în Romania, Tom Esingler va susține o prezentare pentru echipa Saatchi & Saatchi România și va discuta despre modalitatea în care campaniile de comunicare sunt conectate la noile tendințe în digital, mobile marketing ți inovațiile în domeniu.
Tom Eslinger este responsabil de direcțiile de creativitate digitală pentru clienții rețelei Saatchi & Saatchi și este localizat în New York. Experiența sa în cadrul Saatchi & Saatchi include dezvoltarea de proiecte social media, augmented reality sau jocuri pentru clienți precum Toyota, Burton Snowboards, Coca-Cola, T-Mobile, Lexus, Visa, Sony Ericsson, Heineken, Novartis, adidas, Cadbury sau Procter & Gamble. Tom Eslinger face parte din managementul creativ al rețelei globale Saatchi & Saatchi începând din 2002.
Tom are în portofoliu mai multe premii Cannes Lion penntru categoriile: outdoor, cyber, media, direct și promo pentru web și mobile. În 2012 el a fost primul președinte de juriu la Cyber Lions. În prezent, lucrează la cartea sa despre evoluția marketingului mobil care va fi publicată în acest an.