Experienţa personală de brand, factorul principal în loialitatea clienţilor.
München. Începând de astazi, cu ocazia celei de-a cincea aniversări a inaugurării BMW Welt, BMW Group a oferit presei o avanpremieră a noii experienţe de brand. Week-endul oficial de deschidere pentru toţi vizitatorii va fi 20-21 octombrie 2012. De acum înainte, lumea mărcilor MINI, Rolls-Royce şi Husqvarna Motorcycles, dar şi a subbrandurilor BMW i, BMW M şi MINI John Cooper Works vor face parte din experienţa BMW Welt, la fel cum o fac brandurile BMW şi BMW Motorrad. În premieră, BMW Group va prezenta şi propria expoziţie în clădirea Double Cone. Astfel, cea mai populară atracţie turistică a Bavariei oferă acum întregul spectru de mărci ale BMW Group.
Ian Robertson, membru în Consiliul Director BMW AG şi director de vânzări şi marketing BMW, a declarat referitor la importanţa BMW Welt: "Acum, BMW Welt este centrul tuturor mărcilor şi subbrandurilor premium din portofoliul nostru, precum şi spiritul BMW Group. Îmbunătăţirea BMW Welt în acest mod ne-a permis extinderea experienţei clienţilor. Orientarea către client este o parte importantă a filosofiei companiei noastre şi este de o importanţă vitală pentru crearea unei conexiuni personale şi afective veritabile. Aşteptăm cu nerăbdare ca centrul nostru din München să fie vizitat de mai mulţi fani de pretutindeni".
Harald Krüger, membru în Consiliul Director BMW AG şi responsabil pentru MINI, Motorrad, Rolls-Royce şi Aftersales, a declarat la deschidere: "În viitor ne vom concentra atenţia şi mai mult pe mărcile individuale BMW Group şi pe domeniile de activitate. Prezenţa tuturor mărcilor este primul punct de reper al acestei dezvoltări. Aici, clienţii noştri pot experimenta pe viu esenţa mărcilor: de la Rolls-Royce, avanpostul luxului, până la extraordinara lume MINI şi toate mărcile motor din portofoliul nostru".
Week-endul de deschidere
Pentru a marca cea de-a cincea aniversare, BMW Welt îşi invită oaspeţii să asiste, pe 20 şi 21 octombrie, la un week-end special. Cele două zile vor oferi un program variat, cu numeroase evenimente şi activităţi indoor şi outdoor: de la un matineu de jazz BMW şi ceai Rolls-Royce până la o prezentare fashion dance MINI. Mai multe informaţii aflaţi la: //www.bmw-welt.com/de/events/big_adventure_weekend.html.
BMW Welt prezintă cele mai noi dezvoltări BMW Group. Acestea pot fi văzute sub forma produselor, dar şi sub forma unei avanpremiere a mobilităţii viitorului, cu exemple precum electromobilitatea şi tehnologia viitoare de încărcare. La faţa locului, vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate ale BMW Group, DriveNow şi BMW on Demand. BMW Welt furnizează indicii cu privire la viitoarele concepte de vânzări ale BMW Group – în Germania, compania este un pionier în domeniul viitorului retail. Prin acest program, clienţilor li se oferă modalităţi noi şi diverse de a interacţiona cu mărcile şi produsele concernului.
Cuprinsul expoziţiei
În cadrul BMW Welt, care a fost reproiectat, BMW Group şi fiecare marcă a sa primesc vizitatorii în propria sa zonă de experienţă interactivă: prezentarea BMW Group în Double Cone pune accentul pe oamenii care lucrează pentru companie. Angajaţii BMW Group reprezintă avatarurile care interacţionează cu vizitatorii şi explică activitatea pe care o fac. În zona BMW, tehnici inovatoare de prezentare sunt utilizate pentru a înfăţişa designul şi tehnologia, precum şi automobilele în sine. Expoziţia permite vizitatorilor să înţeleagă şi să experimenteze activ plăcerea de a conduce. Prezentarea BMW i invită vizitatorii să ia serios în considerare electromobilitatea şi problemele asociate, precum încărcarea acumulatorilor, generarea şi utilizarea energiei. În zona BMW M, vizitatorii experimentează motorsportul în cea mai pură formă a sa: asfaltul uzat, semnalele de start, stivele de pneuri şi marcajele specifice aflate de-a lungul pereţilor şi podelei duc vizitatorul într-o lume fascinantă a puterii.
Ideile surprinzătoare şi inovatoare permit vizitatorului să experimenteze toate ipostazele mărci MINI într-o manieră distractivă şi interactivă. De exemplu, un terminal iPhone supradimensionat, care rulează o simulare a aplicaţiei MINI Connected, demonstrează funcţiile individuale. În MINI Lounge, vizitatorii pot posta propria imagine pe un perete pentru posteritate. Prezentarea Rolls-Royce este stilată şi modernă: filmele şi expoziţiile evidenţiază nenumăratele ore de manoperă meticuloasă pe care le presupune fiecare Rolls-Royce. Unul dintre automobilele Rolls-Royce este mereu deschis vizitatorilor. Cine doreşte poate sta în interiorul unui Rolls-Royce – să-l atingă, să-l vadă, să-l adulmece, să-l savureze. Sectorul BMW Motorrad înseamnă mai mult decât simple motociclete. Biker’s Lodge reprezintă o platformă pentru comunitatea unică a motocicliştilor şi furnizează o atmosferă destinsă pentru împărtăşirea poveştilor şi amintirilor despre călătorii, trasee şi excursii. Marca Husqvarna este prezentată într-o manieră care pare să sfideze legile gravitaţiei: o motocicletă este suspendată în aer, deasupra vizitatorilor, şi chiar şi containerul roşu Husqvarna, poziţionat deasupra întregii zone a mărcii la etajul superior BMW Welt, dă impresia că este în imponderabilitate.
Experienţa de brand unică pe care o oferă BMW Welt este completată de un nou concept de evenimente, care permite diferitelor mărci să găzduiască propriile lor evenimente. Exemple pot fi BMW Welt Jazz Award sau MINI Clubbing, care evidenţiază valorile brandului ce sunt orientate către fiecare public-ţintă al mărcii.
Experienţa globală BMW Welt
"Ansamblul" BMW Welt – format din BMW Welt, Muzeul BMW şi uzina BMW din München – a devenit imediat una dintre principalele atracţii turistice ale Bavariei. Este locul unde trecutul, prezentul şi viitorul celui mai de succes constructor auto al lumii se reunesc pentru a crea o experienţă de brand profundă. Împreună, uzina BMW din München, Muzeul BMW şi BMW Welt formează un tot: experienţa completă BMW Welt. Întreaga experienţă BMW Welt este o interfaţă importantă între companie, marcă, produse şi vizitator. Clădirea unică a BMW Welt, cu arhitectura sa futuristă, se învecinează cu toate zonele importante ale locaţiei din München a BMW Group. În combinaţie cu posibilitatea de a vizita muzeul şi de a face un tur cu ghid prin uzină în aceeaşi zi, se transformă într-o experienţă de brand tridimensională. Ansamblul format din BMW Welt, Muzeul BMW şi uzina BMW reprezintă angajamentul clar al BMW Group faţă de München.
Date despre BMW Welt
- Întreaga experienţă BMW Welt a uzinei BMW, Muzeului BMW şi BMW Welt creează un loc de întâlnire unic pentru clienţi şi vizitatori de pretutindeni. BMW Welt este singurul loc unde vizitatorii pot experimenta trecutul, prezentul şi viitorul companiei, mărcile şi produsele sale într-o formă atât de concentrată. BMW Welt reprezintă angajamentul social, sentimentul de responsabilitate şi angajamentul clar al BMW Group faţă de locaţia din München.
- BMW Welt este mai mult decât un simplu centru de livrări. Aici, BMW Group prinde viaţă. BMW Welt reuneşte toate mărcile BMW sub un singur acoperiş şi permite vizitatorilor şi clienţilor să experimenteze mărcile BMW, MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad şi Husqvarna şi subbrandurile BMW M şi BMW i într-o manieră interactivă.
- Cu peste două milioane de vizitatori anual, BMW Welt este principala atracţie turistică a Bavariei. În 2012, a avut 10 milioane de vizitatori. Oaspeţii vin din lumea întreagă. Cel mai mare număr de vizitatori străini, 13% din total, vin din SUA; urmează Marea Britanie, cu opt procente. Majoritatea vizitatorilor (59%) sunt din Germania, iar 37% dintre aceştia sunt din Bavaria. Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt mai mult de o dată.
- Zilnic, până la 160 de automobile sunt înmânate clienţilor din lumea întreagă, veniţi la BMW Welt. Designul transparent al zonei de livrare permite ca şi ceilalţi vizitatori să asiste la moment. În 2011, 18.000 de maşini au fost înmânate noilor proprietari, între care s-au numărat şi 2.000 de clienţi din SUA.
- BMW Welt oferă tururi cu ghid care au diferite puncte de interes, precum arhitectura şi designul. În ultimii ani, peste 165.000 de vizitatori au luat parte la mai mult de 21.000 de tururi.
- BMW Welt organizează şi găzduieşte peste 50 de evenimente diferite de-a lungul unui an şi este un loc popular pentru aproximativ 300 de evenimente externe în fiecare an, cum ar fi congrese, conferinţe şi ceremonii de premiere.
- Junior Campus este programul BMW Welt conceput special pentru copii cu vârsta între 7 şi 13 ani. Aici, ei pot învăţa totul despre teme referitoare la automobile, mobilitate şi dezvoltare durabilă într-o manieră distractivă şi creativă – totul în diferite ateliere. De-a lungul ultimilor ani, peste 85.000 de copii şi tineri au participat la programele BMW Junior sau au fost invitaţi la una dintre cele 1.250 de aniversări organizate la Junior Campus.
- BMW Welt are ca partener o renumită firmă de catering din München, Kafer Fine Foods, cu ajutorul căreia se desfăşoară activitatea exclusivistului Gourmet Restaurant EssZimmer – cu chef Bobby Brauer -, CooperS la parterul clădirii, BAVARIE Restaurant şi Biker’s Lodge la mezanin, dar se asigură şi catering pentru numeroase evenimente organizate în facilităţile BMW Welt.
- BMW Welt este deschis zilnic de la ora 9.00 la ora 18.00. Nu se percepe taxă de acces.
- Clădirea hibrid, care a fost inaugurată la 17 octombrie 2007, a fost concepută de renumiţii arhitecţi COOP HIMMELB(L)AU, coordonaţi de Wolf D. Prix. Studioul este asociat cu mişcarea deconstructivistă. Alţi susţinători cunoscuţi ai acestui stil sunt faimosul arhitect Zaha Hadid, care a creat designul clădirii principale a uzinei BMW din Leipzig, dar şi Rem Kolhaas şi Daniel Libeskind.
- 4.000 de tone de oţel au fost folosite la clădirea BMW Welt – aproximativ un sfert numai la Double Cone.
- Acoperişul BMW Welt este susţinut de numai 11 suporţi, ceea ce creează impresia unui pavilion flotant în spaţiu. Acoperişul este echipat cu 3.600 de celule solare, care acoperă o suprafaţă totală de 6.300 de metri pătraţi. Acoperişul este atât de mare încât poate acoperi cu uşurinţă Piaţa San Marco din Veneţia.
BMW Group
Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat – de-a lungul ultimilor opt ani – lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.
{mosloadposition user9}