Starlink şi Bere Mureş continuă povestea celor 3 personaje Neumarkt printr-un nou spot TV. Când toate în jurul lor se strică, Neumarkt le vine în ajutor cu 100.000 de PET-uri de bere, 1500 de truse meseriaşe şi 12 Dacia Logan MCV sub deviza “Toată lumea ştie, Neumarkt meserie!”.
Se ştie că orice bărbat, măcar o dată în viaţă, a fost pus în situaţia de a demonstra cât este de “meseriaş” reparând ceva prin casă. Spotul şi-a propus să ilustreze numai câteva dintre situaţiile în care aceste tentative nu au avut sorţi de izbândă, iar personajele au fost răpuse ori de vreo ţeava buclucaşă, ori de vreun aragaz cu iniţiativă. În final, însă, tot ceea ce contează este intenţia, pentru că Neumarkt îi reuneşte pe toţi la un pahar de bere bună. “Cele trei personaje Neumarkt sunt iar în încurcătură. Şi asta pentru că mereu au câte ceva de reparat în casă. Ba se arde priza, ba se strică soneria, ba se strică o ţeavă la baie, ba butelia, ba aragazul…dar ce nu se strică! Parcă ar fi sortiţi reparaţiilor. Dar tot ei pot fi şi electricieni, şi instalatori. Sau cel puţin aşa au impresia. Şi pentru că Neumarkt ştie de tooooaate aceste probleme, s-a gândit să le vină în ajutor”, spune Valentin Lică, Copywriter Starlink Group.
“Pentru Neumarkt aceasta este prima promoţie concurs şi am vrut să demonstrăm că Neumarkt este într-adevăr brandul care nu te lasă niciodată la greu. În alegerea premiilor ne-am gândit în primul rând la clienţii noştri. Am vrut să le oferim ceva cu adevărat util, ceva care să îi ajute la meşterit, pentru că ştim că le place să îşi petreacă timpul reparând. Spotul a vrut să sublinieze tocmai felul în care Neumarkt încearcă să le facă viaţa mai frumoasă consumatorilor, fiindcă nu este uşor să fii meseriaş”, a declarat Horaţiu Chirteş, Maketing Manager Bere Mureş.
Au meşterit împreună la realizarea acestui spot: Horaţiu Chirteş – Marketing Manager Bere Mureş şi echipa Starlink Group: Ştefan Voloacă – Creative Director, Florian Nistor – Art Director, Valentin Lică – Copywriter, Răzvan Mihai – Strategic Planning Director, Bogdan Borăscu – Strategic Planner şi Dana Anghelescu – Brand Communication Manager. Spotul a fost produs de HI-FI Production, producător Laura Georgescu Baron, DOP Max Lemnij şi regizor Octavian Segărceanu (Sega).
Spotul de promoţie poate fi văzut pe Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2,
B1 TV, OTV, Etno TV si Naţional TV. Strategia şi planificarea media a spoturilor a fost realizată de Mihnea Ursu – Senior Media Planner Starlink.
Promoţia Neumarkt se desfăşoară în perioada 15 septembrie 2007 – 15 ianuarie 2008. În promoţie sunt incluse toate PET-urile de bere Neumarkt de 2L, 1,5L, 1L şi 0,5L cu eticheta “Toată lumea ştie, Neumarkt meserie!”. Oricare dintre acestea poate ascunde unul dintre cele peste 100.000 de premii. Pentru a le descoperi, “meseriaşii” trebuie să dezlipească eticheta în zona marcată şi să răzuiască pe verso, de preferat cu o monedă de 50 bani, în chenarul dreptunghiular care întrerupe sloganul promoţiei.
{mosloadposition user10}