Luna septembrie se incheie cu un nou nume pe piata freelancerilor de online advertising: Dr. Like.
Asa cum reiese din nume, mini shop-ul de creatie se ocupa cu predilectie de promovarea pe Facebook, de la Facebook ads, statusuri si upgrade-uri de pagina, pana la aplicatii mai complexe, toate pentru a spori numarul fanilor pe paginile clientilor, dar si interactiunea acestora cu brandul.
Medicul de garda permanent al Dr. Like in acest moment este Andrei Hategan, care a petrecut ultimii 2 ani ca senior copywriter la MRM Bucuresti, divizia de online a McCann Erickson Bucuresti, unde a lucrat pe conturi online ale Coca-Cola, Vodafone, Microsoft, Nescafe, UPC, Toshiba, Opel, Golden Brau si multe altele.
“Urmaresc sa ajut cresterea numarului fanilor pe paginile de Facebook ale clientilor, acum cat e febra facebook-ista pe piata. O compresa cu statusuri destepte sau concursuri si o frectie cu update-uri pot face minuni pentru clientii care vor fani cu orice pret, cu care sa comunice ulterior.
Facem si operatii pe cont deschis, cum ar fi Aplicatii de Facebook sau pagini customizabile HTML, site-uri, bannere, newslettere, naming de site-uri, contextuale, brandinguri, daca e cazul”, declara Andrei Hategan, fondatorul Dr. Like.
Cabinetul Dr.Like poate fi consultat non-stop direct pe pagina de Facebook sau pe adresa de mail andrei.hategan@doctorlike.ro.