Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Toamna se numara…

succesul gamelor solare Elmiplant

Pentru Elmiplant, unul din brandurile puternice de pe piata produselor cosmetice din Romania, sfarsitul verii a insemnat, in mod obligatoriu, un moment de analiza asupra noilor game de produse solare lansate in acest an. La inceputul acestei veri, Elmiplant a oferit consumatorilor o noua gama de produse solare, cu formule noi, inovatoare, hipoalergenice, fara parabeni si, evident, testate dermatologic. Succesul imens al noii game i-a luat prin surprindere chiar si pe producatori, departamentul de marketing trebuind sa faca fata unor situatii de out-of-stock in unele locatii inca de la inceputul verii. Pentru aceasta vara Elmiplant a pregatit si o gama pozitionata pe segmentul economic, Sombrero, care a depasit, de asemenea, asteptarile producatorilor.

La momentul analizei finale, cifrele referitoare la vanzarile de produse solare uimesc. Numarul de bucati de produse solare vandute a crescut cu 75% fata de anul trecut, iar cifra de afaceri rezultata din aceste produse a crescut fata de cea de anul trecut cu 98%. In cadrul produselor de protectie solara, din punctul de vedere al ponderii de bucati vandute, noua gama ocupa un procent de 74%, iar gama Sombrero   21%, restul fiind reprezentat de produsele din vechea gama care mai erau pe stoc (in cursul acestei veri acestea s-au epuizat si s-a renuntat la producerea lor). Din punctul de vedere al cifrei de afaceri, ponderea noii game este de 81%, ponderea gamei Sombrero de 14%, restul fiind reprezentat de vechea gama.

Andreea Cremenescu, director de marketing Elmiplant, incearca sa analizeze acest succes, considerand ca la acesta au contribuit si starea vremii, fiind, din acest punct de vedere, un sezon mult mai bun decat cel de anul trecut, si educarea consumatorilor romani, care inteleg din ce in ce mai mult ca un produs de protectie solara nu impiedica obtinerea bronzului, ci ii fereste de efectele daunatoare ale razelor solare.  In plus, noua gama de produse solare Elmiplant, care consta in 11 produse, si gama Sombrero, care deocamdata se reduce doar la 5 produse, au beneficiat de ambalaje mult imbunatatite. Am lansat un produs in premiera pe piata romaneasca – DUO PACK -, care are un flacon cu doua cavitati separate, una cu emulsie de protectie solara si alta cu emulsie pentru dupa plaja, Duo Pack-ul asigurand consumatorilor atat ingrijirea necesara in timpul expunerii la soare, cat si ingrijirea de dupa plaja. De asemenea, acest succes de datoreaza si campaniilor de promovare pe care le-am derulat in mass-media, dar si ofertelor speciale pe care le-am avut la locurile de vanzare. Pentru anul viitor ne propunem sa venim cu noi surprize pentru categoria de produse solare, in care vedem un mare potential.

Bucuresti, 5.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.