{mosimage}Personalități din România se alătură campaniei de toamnă DIVA
DIVA, principala televiziune de lifestyle dedicată femeilor, a anunțat astăzi, în cadrul unui eveniment prezentat de actrița Monica Davidescu, o colaborare originală cu celebra artistă Ellie White, Campioana Mondială la gimnastică aerobică Anca Surdu și cunoscuta femeie de afaceri Cristina Bâtlan, în cadrul campaniei de toamnă DIVA, intitulată Mergi pe ritmul tău. Toamna aceasta, televiziunea DIVA își încurajează publicul – prin noua campanie de brand on- și off-screen care are în centrul atenției femeile puternice – să pășească ferm înainte, cu încredere și să își urmeze propriul drum.
DIVA a ales trei reprezentante inspiraționale, trei femei puternice, care au mare succes în domenii diferite: muzică, sport și afaceri, care merg acum pe drumul lor, pe ritmul lor, și care pot fi un model pentru oricine își caută sau dorește să își redescopere propriul ritm. Ellie White, Anca Surdu și Cristina Bâtlan își împărtășesc poveștile de viață în videoclipuri emoționante, care se lansează astăzi la televiziunea DIVA. Prin intermediul acestor secvențe, cele trei celebrități dezvăluie publicului DIVA felul în care – uneori împotriva tuturor piedicilor – au reușit să își găsească propriul ritm și să pășească în viață pe ritmul lor.
Poveștile unice ale acestor femei puternice sunt, de asemenea, reflectate în designul unor pantofi uriași pe care ele i-au decorat, în colaborare cu designerul Andreea Buga. Aceste statui reprezentând pantofi au fost realizate exclusiv pentru DIVA și vor fi expuse, mai întâi, în diferite mall-uri din București, apoi, câte o săptămână, în mall-uri din orașele Timișoara, Cluj, Constanța și Iași.
Toamna aceasta, publicul DIVA le va urmări pe cele mai cunoscute personaje feminine din seriale celebre mergând pe ritmul lor. O vor vedea pe Alicia Florrick luând decizii neașteptate în sezonul 7 din Soția perfectă, pe Kono Kalakaua luptând împotriva răufăcătorilor din Hawaii 5.0 sau pe curajoasa Gabriela Dawson salvând vieți în noile episoade din serialul Pompierii din Chicago sezonul 2.
În octombrie și noiembrie, DIVA va difuza, în cadrul campaniei on-air, clipuri video care au ca temă pantofii: de la tocuri înalte la cizme de cauciuc, de la flip-flops la încălțiminte sport – pantofii sunt, pentru orice femeie, expresia unei stări. Așa cum spunea însăși Marylin Monroe: dă-i unei fete pantofii potriviți și va cuceri lumea!
Mai mult, fanii DIVA pot câștiga premii atrăgătoare în săptămânile următoare, alegând pe Facebook, dintre poveștile celor trei vedete, pe cea care li se potrivește cel mai mult, încărcând un shoe selfie pe Facebook sau fotografiindu-se cu pantofii uriași expuși și încărcând fotografiile pe propriul cont de Instagram cu hashtag #diva_romania.