O campanie de milioane de premii, pentru prieteni de milioane, semnată de Bergenbier
Bergenbier a lansat prima promoție din România gândită să răsplătească la scară largă, prietenii. Având o abordare cu totul specială, promoția reprezintă o modalitate de a încuraja gesturile de prietenie deosebite, printr-un număr record de premii: 2 milioane de PET-uri de 2,5 l și 9 autoturisme Renault Captur.
Prin noua promoție „Milioane de premii pentru prieteni de milioane”, brandul Bergenbier își întărește mesajul puternic de prietenie și își continuă drumul inovației în comunicare, abordând promoția dintr-o perspectivă proprie brandului: încurajând câștigul nu atât personal, cât de grup, între sau pentru prietenii adevărați. Premiile puse în joc sunt și ele alese pentru a putea fi folosite împreună cu prietenii cei mai buni.
“Prietenia autentică este valoarea care definește ADN-ul mărcii. Am încercat să ne transpunem crezul și în această campanie promoțională, care are ca obiectiv să îi răsplătească pe milioanele de prieteni ai mărcii Bergenbier”, a declarat Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier S.A.
Campania este susținută de un spot TV care transmite mesajul promoției printr-o poveste puternică de prietenie dar și de componente de promovare in-store, outdoor, online și PR. Spotul TV spune povestea a doar unuia dintre gesturile frumoase care leagă prietenii adevărați. E vorba despre o promisiune respectată dupa ani și ani, despre reîntâlnirea dintre prieteni care trece peste distanțe în spațiu și timp și despre un gest pe care numai legătura profundă dintre oameni îl poate face posibil.
Pentru a premia astfel de gesturi între prieteni, sub fiecare capac sau cheiță a oricărui produs Bergenbier (Bergenbier blondă la 1L, 2L și 2,5L PET, sticlă returnabilă de 0,5L și doză de 0,5L) se poate găsi unul dintre mesajele câștigătoare. Campania se desfășoară în perioada 01.09.2013 – 01.11.2013, iar premiile pot fi revendicate până la 14.11.2013. Regulamentul complet este disponibil pe www.bergenbier.ro.
Bergenbier. Prietenii ştiu de ce.