Acces Direct şi Un show păcătos – lideri de audienţă la startul acestui sezon
Grila de toamnă a Antenei 1 a luat startul în forţă ieri cu revenirea Simonei Gherghe şi a lui Dan Capatos pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct şi Un show păcătos s-au situat la debutul acestui sezon în vârful clasamentului de audienţă, consolidând poziţia Antenei 1 de lider în materie de divertisment. Perioada ce urmează le aduce telespctatorilor spectacol de top. În cea de-a doua jumãtate a lunii un nou sezon Te cunosc de undeva!, Cu banii jos, Next Top Model by Cãtãlin Botezatu, dar şi cel de-al doilea sezon al fenomenului X Factor se vor vedea numai la Antena 1.
Cu subiecte senzaţionale, în exclusivitate, Simona Gherghe a dat ieri startul unui nou sezon Acces Direct care a reuşit să se impună lider incontestabil de audienţă, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul targetului comercial al Antenei 1. Povestea incredibilă a românului care a uimit o lume în întreagă prin modul în care şi-a învins destinul nemilos, dar şi detaliile senzaţionale din spatele mariajului Adriana Bahmuţeanu – Silviu Prigoană au ţinut în faţa micilor ecrane o medie de aproape 500.000 de telespectatori din mediul urban. Astfel, Acces Direct a surclasat concurenţa cu un rating mediu de 4.6 puncte şi 18.1 % share la nivelul targetului all urban Antena 1 lăsând pe locul al doilea în clasamentul de audienţă postul Pro Tv care în acelaşi interval orar a reuşit să înregistreze doar 3.6 procente rating şi 14.2 % cotă de piaţă.
Telespectatorii au preferat-o pe Simona Gherghe în detrimentul competitorului direct – Cătălin Măruţă. În intervalul comun celor două emisiuni, Antena 1 s-a menţinut pe primul loc cu un avans de 200.000 de telespectatori din mediul urban. În vreme ce Acces Direct a înregistrat un rating mediu de 5.3 procente şi 20.2% cotă de piaţă, Happy Hour a atins doar 3.4% audienţă medie şi 13% share în rândul publicului din mediul urban.
“Le mulțumesc din suflet telespectatorilor care ne-au arătat că le-a fost dor de noi! Şi mie mi-a fost dor de emisie și de toți prietenii noștri de acasă, care toată vara ne-au dat mesaje spunându-ne că de abia așteaptă să ne întoarcem din vacanță! Fără ei povestea noastră nu ar exista!”, a declarat Simona Gherghe.
Un debut în forţă a avut şi cel de-al zecelea sezon Un show păcătos. De zece ori mai păcătos, Dan Capatos a revenit cu o echipă consolidată din care fac parte Cătălin Bordea şi Silviu Andrei, spre încântarea telespectatorilor care i-au rămas fideli şi de această dată. Emisiunea moderată de Capatos a surclasat concurenţa, impunându-se lider absolut de piaţă în slotul său orar, cu o audienţă medie la nivel urban de 3.5 procente şi 13.1 % cotă de piaţă, fiind urmat în clasament de o altă televiziune din trustul Intact, Antena 3. Principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv a ocupat abia cea de-a treia poziţie în clasament în ierarhia la nivel urban.
”Ştiam cât de iubit este acest show și cât de mulți telespectatori fideli are, dar faptul că ei s-au regrupat chiar de la prima ediție, după o lungă vacanță, ne onorează și ne obligă să ne menținem la nivelul cu care i-am obișnuit. Practic noi suntem la un nou început de drum cu doi colegi noi și un studio minunat nou nouț. Și faptul că în aceste condiții am fost lideri detașat este o confirmare a faptului că un Show păcătos a devenit o legendă de televiziune”, a declarat Dan Capatos după ce a primit cifrele de audienţă de aseară.
Pe primul loc a rămas şi Observatorul de noapte, care, începând de ieri este difuzat de la 00.30, dar şi Mireasă pentru fiul meu şi Observatoarele de peste zi.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban si all urban
Perioada 3 septembrie 2012