Tnuva şi McCann Erickson lansează o nouă campanie care porneşte de la insightul că în zilele noastre, chiar şi după ce ajungi acasă, de multe ori rămâi ancorat în treburile de la serviciu.
“Tnuva revine cu o campanie prin care îşi conturează foarte clar teritoriul. Tnuva înseamnă momentele de regăsire cu cei dragi şi sper să putem povesti despre asta cât mai des şi cât mai interesant de acum încolo”, spune Dinu Pănescu, Group Creative Director McCann Erickson.
“Obiectivul noii campanii este de a decanta cât mai limpede beneficiile din perspectiva consumatorilor. Totodată ne propunem să consolidăm atributele cu care studiile arată că ne identificăm cel mai bine – cel mai important fiind calitatea”, spune Adriana Ionescu, Marketing Director Tnuva.
Echipa McCann Erickson: Group Creative Director: Dinu Pănescu, Copywriter: Mara Dănilă, Art director: Raluca Negoiţă, Planner: Diana Ceauşu, Account director: Ruxandra Săvulescu, Senior Account executive: Lavinia Văduva, A/V Producer: Tiberiu Munteanu, Senior Media Planner: Alina Vasile, Media Planner: Carmen Turcitu.
Echipa Tnuva: Marketing Director: Adriana Ionescu, Brand Manager: Daniela Rabinovici.
Casa de producţie: Abis studio, Regizor: Shahar Segal
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}