Dupa un parteneriat de peste 4 ani, compania Tnuva Romania multumeste echipei McCann Erickson pentru colaborarea stransa si pentru reusitele aduse imaginii brandului pe piata.
„Tnuva are o istorie frumoasa legata de compania McCann Erickson. Este prima agentie cu care am lucrat in Romania, agentia care ne-a propus si a sustinut cu mare indemanare pozitionarea Tnuva pe piata romaneasca. Comunicarea este foarte importanta cand lansezi un brand cu totul nou, iar efortul echipei McCann Erickson este semnifivativ. Este agentia care a pozitionat marca Tnuva in mintea consumatorului si a plasat-o printre primii producatori de lactate din Romania, surclasand branduri de renume pe piata”, spune Adriana Ionescu, Marketing Director, Tnuva Romania.
Colaborarea dintre McCann Erickson si Tnuva a inceput in anul 2006 cu o campanie puternica de lansare si a continuat cu alte doua campanii pentru Tnuva si doua pentru Yoplait, cel mai important brand din portofoliul companiei.