Blocul HGTV de pe TLC a obținut rezultate impresionante de la lansarea sa în România, în mai 2019, iar telespectatorii vor avea ocazia să se bucure în continuare de emisiuni populare despre renovare, design și vânătoare de case, până la sfârșitul anului. Toate cele trei emisiuni din portofoliul canalului HGTV difuzate inițial au înregistrat un rating cu 68% mai mare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, consolidând astfel poziția TLC pe segmentul televiziunilor de lifestyle. În urma acestor rezultate deosebite, Discovery a decis extinderea blocului de conținut HGTV pe TLC.
Începând din luna mai, trei dintre cele mai îndrăgite emisiuni din portofoliul HGTV (Specialiști în renovări, Câștigător la loterie, cumpăr casă și Vânătorii de case), destinația principală a celor pasionați de conținut dedicat casei, au intrat în grila TLC și s-au bucurat de un mare succes. Slotul HGTV a înregistrat un rating cu 68% mai mare în rândul grupului țintă de femei între 18 și 49 de ani care trăiesc în zone urbane, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut*.
Emisiunile care au înregistrat cea mai mare rată de succes pe segmentul grupului țintă sunt Vânătorii de case (0,44 Rating% și 2,10%%) și Vânătorii internaţionali de case (0,31 Rating% și 1,58 Share%)*. Aceste rezultate consolidează poziționarea unică a HGTV în ceea ce privește oferta de conținut cu emisiuni despre renovare și vânătoare de case și, totodată, încurajează planul de lansare a acestui canal în țările europene.
„Emisiunile din grila HGTV au fost urmărite de un număr foarte mare de telespectatori români odată cu lansarea acestora pe TLC, în luna mai, confirmând faptul că acest tip de conținut, despre casă și grădină, este incredibil de popular și apreciat la nivel local. Vom continua să testăm popularitatea acestui gen, pentru a valida datele de research: acum știm că telespectatorii români sunt pregătiți și doresc să se bucure în continuare de acest tip de conținut. Tocmai de aceea purtăm discuții cu partenerii noștri, cu scopul de a face canalul HGTV complet disponibil pentru piața din România, începând cu 2020.”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports and Commercial Operations Discovery CEEMCA.
Odată cu sfârșitul lunii octombrie, spectatorii TLC vor găsi în grilă noi titluri din grila HGTV, cum ar fi: Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate, Vrem o casă mică, după cum urmează:
· Luni-Vineri, 14:00 – 15:00
Episoade în premieră din Renovări pe plus sau minus Flip sau Flop, în perioada 21 octombrie – 30
Episodele în premieră din Case renovate și salvate, în perioada 1 – 31 decembrie
· Sâmbătă, bloc de patru ore, 15:00 – 19:00
Episoade în premieră din Case renovate și salvate și Vrem o casă mică , în perioada 26 octombrie – 30 noiembrie.
Despre emisiuni
CASE RENOVATE ȘI SALVATE: Karen E. Laine și Mina Starsiak, duo-ul mamă – fiică, își propun să revitalizeze orașul Indianapolis, proprietate cu proprietate. Cumpără locuințe aflate în paragină și le transformă în structuri urbane uimitoare.
Folosind cunoștințele imobiliare ale Minei și antecedentele în materie de legislație ale lui Karen, cele două sunt de neoprit în obținerea unei proprietăți pe care și-o doresc, precum și obținerea ajutorului familiei acestora cu schițele și construcția locuințelor. Când vine vorba de case noi și interesante din orașul Indianapolis, totul se rezumă la Case renovate și salvate.
VREM O CASĂ MICĂ: Urmărește căutătorii de case din Statele Unite ale Americii în încercarea de a găsi case cât mai mici. În fiecare episod, protagoniștii vizitează trei case cu dimensiuni de sub 600mp, urmând să o aleagă pe cea mai potrivită pentru nevoile lor. Când vine vorba de alegerea și ofertarea uneia dintre case, ce vor alege: casa foarte mică sau pe cea cu spații mari și deschise? Telespectatorii vor trăi clipe pline de suspans în așteptarea deciziilor protagoniștilor Vrem o casă mică.
RENOVĂRI PE PLUS SAU MINUS: Emisiunea urmărește aventurile lui Tarek și ale Christinei în timp ce achiziționează proprietăți degradate, uneori chiar fără a le vedea înainte, pe care apoi le renovează și le pun la vânzare. De la emoțiile pe care le presupune câștigarea licitației, renovările, care uneori pot fi de-a dreptul obositoare, ieșirile descurajatoare și vânzarea copleșitoare, cum se vor descurca oare Tarek și Christina?
Anul trecut, Discovery a achiziționat Scripps Networks Interactive, punând bazele celei mai de încredere companii în ceea ce privește portofoliul de emisiuni de familie, dominând spațiul de divertisment cu povești din viața reală. Noua companie include brand-uri cunoscute la nivel global, cum ar fi Discovery Channel, TLC, Food Network, HGTV, Investigation Discovery, Travel Channel și cel mai mare canal sportiv, Eurosport.
* Kantar Media, ARMADATA, May-September 2019, May-September 2018, daypart 15:00-18:59).