TITLUL EI: Acesta este un comunicat de presa despre aplicatia dezvoltata de Clear si Lowe & Partners pentru a facilita dialogul intre femei si barbati
“Diferența dintre cele două titluri este dacă vreți esența de la care a pornit campania noastră. Primul titlu a fost scris de colegul nostru Lorente, al doilea ne arată cum ar fi spus același lucru o femeie, să o numim AlinaJ Diferențele dintre bărbați și femei sunt și vor rămâne un subiect dezbătut pe larg. Este timpul să luam în calcul aceste diferențe și atunci când vine vorba de cosmeticele pe care bărbații le folosesc”, a declarat Aura Sorescu Alboiu, Senior Copywriter, Lowe&Partners.
Aplicația ClearTranslator face parte dintr-o campanie interactivă dezvoltată exclusiv în mediul online ce își propune educarea publicului masculin cu privire la importanța alegerii șamponului “de gen”. Este o campanie dedicată domnilor dar gândită de doamne, prin care Unilever și Lowe & Partners le semnalează bărbaților într-o manieră jucăușă că cele doua sexe au nevoi diferite.
“Suntem diferiți. Atât la nivel de limbaj cât și în ceea ce privește nevoile de îngrijire personală. CLEAR înțelege aceste deosebiri și oferă soluții personalizate de îngrijire a părului, atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Prin ClearTranslator am vrut să subliniem aceste diferențe într-o manieră creativă.“ a declarat Ruxandra Ionescu, Junior Brand Bulding Manager Hair Care, Clear Romania.
Campania îmbracă forma unui facilitator al dialogului între cele doua sexe. Pentru el și pentru ea frumusețea înseamnă altceva, îngrijirea înseamnă altceva, lucrurile în general au alte valențe. Așa a luat nastere aplicația Clear Translator, un facilitator al dialogului între femei și bărbați și este, totodată, o dovadă vie a faptului că el și ea au nevoi diferite.
ClearTranslator este disponibil pe pagina de Facebook Clear România în perioada 14 martie – 11 aprilie și îi va ajuta pe bărbați să comunice mai simplu și mai ușor cu doamnele lor.
Aceștia vor putea interacționa cu aplicația fie prin trimiterea unor mesaje “traduse pe limba partenerei”, fie prin înscrierea unui mesaj personal pe care nu stiu cum să îl comunice. Mesajul lor va intra în competiția în urma căruia, echipa de la Sector 7 va filma un videoclip special în care vor traduce mesajul câștigător pe limbajul partenerei.
Nu în ultimul rând, platforma dezvoltă și o secțiune de video unde bărbaților li se comunică scurt și la obiect de ce este bine să folosească Clear. Acestea pot fi vizionate și pe pagina de Youtube Clear.
Și pentru că este o aplicație dedicată în special domnilor, spiritul competitiv al acestora este antrenat prin premiile oferite: 1000 de tricouri cu mesaje pentru partenere, 3 super camere video și marele premiu, un video special cu și despre el dedicate EI.
Lowe&Partners a fost responsabilă de partea de creație și copy iar Kubis Interactive s-a ocupat de implementarea tehnică a aplicației.
Echipa Lowe&Partners care a contribut la dezvoltarea aplicației a fost compusă din Manuela Gogu (Creative Director), Aura Sorescu (Senior Copywriter), Alina Nechita (Junior Art Director), Ruxandra Popescu (Junior Account Executive), Diana Stancu Mottok (Account Director) si Elena Dospinescu (Digital Creative Manager). Din partea Unilever, Ruxandra Ionescu (Jr. Brand Manager Hair Care) si Alma Dinu (Senior Brand Manager Personal Care).