Compania de morărit şi panificaţie Titan S.A. lansează pe piaţă pâinea toast HapiHap, un produs original, cu un gust irezistibil şi fabricat sub o nouă linie tehnologică.
Achiziţia unui echipament modern de producţie pentru panificaţie, care permite ca pâinea să rămână neatinsă pe durata întregului proces de fabricare şi ambalare, a generat decizia Titan S.A. de a lansa pe piaţă un produs nou de pâine toast. Astfel a luat naştere HapiHap, un brand original în gama de produse deţinute de Titan S.A. ”Compania noastră a fost prima din industria de panificaţie care a adus în România conceptul de pâine toast. Ne bucurăm să putem oferi în continuare clienţilor noştri performanţă în calitate şi un gust desăvârşit, venind mereu cu noutăţi, precum pâinea toast HapiHap, recent intrată pe piaţă”, afirmă Stefanos Krommydas, Director General al Titan S.A.
Utilizarea noii linii tehnologice de producţie reprezintă garanţia oferită de Titan S.A. consumatorilor că produsele care ajung pe masa lor sunt sigure şi sănătoase. ”Achiziţionarea acestui echipament modern şi competitiv a însemnat alocarea sumei de 15 milioane de Euro şi constituie, de fapt, investiţia noastră în siguranţa consumatorului”, mai spune directorul general Stefanos Krommydas. Linia este capabilă să producă 3.250 de pâini toast pe oră, un ritm de lucru care permite acoperirea oricărui nivel al cererii cu produse gustoase şi proaspete. Fabricarea şi ambalarea pâinii toast se realizează într-un mediu complet aseptic, fapt unic în România şi Europa, care garantează perfecta siguranţă alimentară pentru consumator.
Gustul deosebit al pâinii toast HapiHap diferenţiază produsul de competitorii săi, iar această concluzie a venit în urma unei cercetări de piaţă realizate în 2009, prin testarea sa pe mai multe categorii de consumatori. Companiile Puratos şi Omnicom Media Group s-au ocupat de studiul de piaţă, care a cuprins sondaje pe focus grupuri. Testarea s-a derulat pe mai multe capitole – printre care formă, dimensiune, aspect, gust, textură, consistenţă. ”Pâinea HapiHap a întrunit cele mai bune punctaje la toate acestea. Ca şi alegere finală, din mai multe sortimente testate, consumatorii au indicat pâinea toast HapiHap drept cea mai gustoasă şi cu cea mai bună consistenţă”, spune Violeta Niculae, Marketing Manager al Titan S.A.
Brand-ul HapiHap a fost creat cu ajutorul companiei de strategie şi design de brand BrandTailors. Consultanţii acesteia au dezvoltat platforma de brand în jurul atributelor fundamentale ale produsului: fabricarea şi ambalarea în deplină siguranţă şi, totodată, faptul că pâinea Titan este secretul gustului perfect al oricărei mese. Pentru a satisface cerinţele variate ale consumatorilor, noul brand propune cinci sortimente diferite: de la ”Clasic”, care înseamnă pâinea albă pură, până la specialităţile ”Graham”, ”Secară”, ”Integrală” şi încheind cu ”Extra Soft”, cu aromă uşoară de unt, pentru cele mai fine mâncăruri.
Promovarea noului brand HapiHap este coordonată de agenţia Grey Bucharest, care a propus un concept ludic pentru acest demers. ”Campania HapiHap s-a născut din atributele evidente ale acestei pâini: atât de gustoasă, de proaspătă şi specială, încât numai uitându-te la ea te gândeşti deja la mâncare! Aceste atribute şi conceptul “HapiHap îţi face poftă” au dus la dezvoltarea unei campanii de promovare centrată pe idea bucuriei de a savura o masă cu HapiHap”, explică Claudiu Dobriţă, Creative Director Grey Bucharest.
Investiţia Titan S.A. în campania de creare si promovare a noului brand se ridică la peste 400.000 de Euro. “Suntem convinşi că acest produs nou va fi bine primit de public atât datorită gustului său deosebit, obţinut printr-o reţetă originală, cât şi pentru că el se înscrie în tradiţia pâinii Titan, de a fi secretul unei mese reuşite”, completează marketing managerul Violeta Niculae.
Despre Titan S.A.
Titan S.A. este o companie cu tradiţie pe piaţa de morărit şi panificaţie, fiind una din cele mai vechi fabrici de profil din ţară. Compania se numără prin liderii pieţei de morărit şi panificaţie din România deoarece, de-a lungul timpului, şi-a diversificat portofoliul de produse şi a investit în construirea unei fabrici moderne, cu o capacitate de producţie mai mare. Titan S.A. produce şi comercializează: făină, mălai, gris, pesmet, pâine proaspătă, toast, cereale, paste făinoase, cozonaci şi specialităţi de patiserie. În prezent, compania are 880 de angajaţi, în cele două centre importante din Bucureşti şi Târgu-Mureş. Pentru anul următor, Titan S.A. îşi propune investiţii de aproximativ 3 milioane de Euro, destinate în special modernizării echipamentelor şi liniilor de producţie, dar şi extinderii reţelei de magazine Belforno din Bucureşti.