Internetul a depasit de mult etapa pur informativa, unidirectionala. Acum, caracteristica de baza pe care mizeaza majoritatea companiilor este interactivitatea. BusinessWeek Romania realizeaza o incursiune in proiectele autohtone web 2.0
La nivel international, exista deja reviste de web 2.0, comunitati intregi de internauti web 2.0, licitatii de proiecte de acest gen sau clasamente de provideri web 2.0. Deja specialistii incep sa se gandeasca la evolutia catre web 3.0. In Romania, curentul web 2.0 a facut primii pasi in 2004 si a capatat notorietate in special la inceputul anului 2006. Bloggingul s-a propagat cu viteza luminii printre tineri, ca si caracteristica de baza a web 2.0.
Tinerii manageri au aflat potentialul urias al expresiei cosmopolite "user generated content" si incep sa apara si in Romania proiecte web 2.0 inovatoare, precum si bloguri corporatiste. BusinessWeek Romania realizeaza o incursiune in lumea web 2.0, a efectelor new media asupra utilizatorilor si a relatiilor sociale, din doua puncte de vedere: cel al tinerilor – consumatorii si cel al companiilor de profil – furnizorii. Interactivitatea crescuta de pe internet a creat un adevarat lifestyle in randul utilizatorilor principali, tinerii. A rezultat un nou comportament social, la care marile companii, agentiile de publicitate si de research au contributia lor. O mare parte dintre tinerii romani decid acum ce sa cumpere in functie de informatiile de pe Internet.
Afla din BusinessWeek Romania care sunt efectele web 2.0 asupra internautilor, opiniile reprezentantilor unor retele online (Neogen, iMedia si Adevolution) despre noul Internet si publicitatea inovatoare pe care o genereaza, povesti de succes despre proiecte virtuale romanesti.
In acelasi numar mai poti citi despre: cum va creste leasingul operational, in ce consta a doua sansa oferita Romaniei de investitori, si despre necazurile provocate de Harry Potter in lumea afacerilor.
{mosloadposition user10}