Vanzarile sunt motoarele care tin o afacere in viata, in timp ce produsele si serviciile care se ridica la nivelul asteptarilor sunt motivul pentru care un client alege un brand in detrimentul altuia. Aparent complet diferiti, fiecare cu un alt scop, consumatorul si omul de marketing sunt pionii intr-o relatie care nu poate exista fara unul dintre ei – cerere si oferta.
Dinamica acestei relatii sta insa sub semnul evolutiei pietei, un concept care provoaca modificari la un nivel mult mai mare, creand necesitatea pentru schimbare atat in ceea ce ii priveste pe cumparatori, cat si pe producatori. Acest proces da sansa fiecarui antreprenor sa isi atinga scopul si sa supravietuiasca competitiei dupa propriile metode.
Sorin Peligrad, Senior Trainer, Coach, Antreprenor, vine pe 25 septembrie la cea de-a 6a editie a Conferintei „Marketing in Direct” si ne arata cum investitia in resursele umane este singura cu rezultate pe termen lung.
„Antreprenorul clasic investeste in: afacerea sa, echipa sa, produsele sale, imaginea sa. Firesc, as zice! Dar, un antreprenor cu experienta investeste in dezvoltarea personala si profesionala, a sa si a echipei. Piata se schimba, concurenta se schimba, cumparatorii se schimba, dar resursele umane raman o sursa care se poate dezvolta. In viitor, diferenta o va face viziunea asupra afacerii, includerea unor aspecte mai subtile in strategia de dezvoltare, dar si exploatarea ecologica a resurselor, inclusiv cele umane. Daca poti face asta, vei fi cu un pas in fata concurentei! Alege sa fii alchimist!”