Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tine pasul cu cele mai noi tehnologii de la Germanos

În această vară clienţii pot viziona noua campanie TV Germanos. Spoturile amuzante reamintesc de tehnologia de altadătă, subliniind totodată expertiza reţelei de retail în consultanţă pe tehnologie şi în gama de produse de ultimă generaţie oferite. Ca şi în campaniile precedente, Daniel Buzdugan este personajul principal din poveste.

Anii ’70, ’80 si ’90 au fost reînviaţi în cele 8 spoturi noi în care se face o comparaţie între tehnologia folosită în acei ani şi noile tehnologii din zilele noastre. Clienţii beneficiază azi de ultimele noutăţi tehnologice, de servicii şi produse de ultima oră oferite de consultanţii de vânzări Germanos.

Aparatul foto cu diapozitiv şi programele TV de la bulgari vizionate cu bruiaje sunt doar câteva amintiri din trecutul românilor pe care Buzdugan le transformă în situaţii comice, păstrând tonul amuzant al campaniilor precendente TV Germanos.

Spoturile au fost filmate în luna iunie, pe parcursul a doar trei zile şi o noapte.

„Ceea ce a definit dintotdeauna comunicarea Germanos a fost abordarea prietenoasă şi apropierea de consumator şi nevoile sale. Prin noua campanie continuăm acest drum, pornind de la informaţiile primite de la consumatorii noştri, care apreciază expertiza şi gama largă de produse pe care le pot găsi în oricare magazin Germanos”, a declarat Ştefania Creaţă, Senior Brand Manager Germanos Telecom România.

Campania TV a fost realizată în parteneriat cu echipa Ogilvy România şi va rula până la finalul anului 2010.

„Ideea campaniei s-a conturat pornind de la faptul că evoluţia tehnologiei a rezolvat numeroase probleme, uneori hilare, cu care ne confruntăm în trecut. Situaţiile reprezentate în spoturi sunt inspirate din episoade care erau reale şi comune în urmă cu 20 sau 30 de ani, tipice pentru spaţiul românesc, în care fiecare dintre noi se poate regăsi”, a declarat Raluca Petrescu, Account Director Ogilvy Romania.

Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea aceastei campanii este formată din: Albert Nica – Executive Creative Director; Anca Ungureanu – Art Director; Alexandru Bădărău – Copywriter; Raluca Petrescu – Account Director; Andreea Bahrin – Account Manager; Cristian Şerban – AV Producer.

Din partea Germanos, echipa care a coordonat realizarea campaniei este formată din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director; Dana Bursuc – Senior Marketing Communication Manager; Stefania Creaţă – Senior Brand Manager; Daniela Şotîngeanu – Marketing Coordinator.

Bucuresti, 11.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.