Timișoreana și agenția de marketing interactive și digital Syscom Digital au reinterpretat colindele tradiționalele de sărbători și i-au urat „digital” pe toți cei care au vizitat în decembrie AFI Palace Cotroceni.
În perioada 12-27 decembrie 2015, în cadrul campaniei de iarnă #SărbătoriAcasă, Timișoreana și Syscom Digital au găsit formula ideală pentru a aduce mai aproape de bucureșteni colindele și spiritul Crăciunului. Astfel, în AFI Palace Cotroceni a fost instalat „butoiul digital” Timișoreana, în interiorul căruia rula un video cu colinde reinterpretate de băieții de la Sector 7. Butoiul Timișoreana a atras sute de vizitatori offline, iar colindul a fost popular și în mediul online.
“Prin această activare, am vrut să aducem spiritul Sărbărilor de iarnă aproape de oameni, într-un loc de petrecere a timpului liber foarte frecventat în acea perioadă de Craciun și ne bucurăm că am reușit să îi înveselim pe toți, printr-o experiență deopotrivă amuzantă și tradițională a spus Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timișoreana.
„Pentru că Timișoreana este un brand cu tradiție, ideea de colind a fost imediat îmbrățișată, însa, acestei componente tradiționale i-am adăugat elemente digitale de interactivitate, care au generat nu numai rezultate foarte bune, dar au reușit și să transforme experiența de brand într-una cu adevărat memorabilă pentru consumatori, iar acesta este, credem noi, cel mai important câștig al întregii acțiuni.”, a declarat Maia Novolan, Digital Strategist și General Manager la Syscom Digital.
Cu acest proiect, Syscom Digital și-a extins portofoliul proiectelor digitale “out of the box”, multe dintre ele reprezentând premiere pentru România. De-a lungul timpului, agenția a creat experiențe cu adevărat speciale pentru consumatori, printre care se numără bannere online interactive, aplicații de Augmented Reality, aplicații în social media, campanii interactive și cross-promotion, mecanisme originale de participare în cadrul promoțiilor naționale etc.
Acest proiect este realizat de Timișoreana și Syscom Digital, în colaborare cu Kaleidoscope Proximity și GMP Advertising.