al tuturor timpurilor
Timişoreana şi GMP readuc în inimile consumatorilor frumuseţea sportului rege cu ajutorul celui mai recent spot Timişoreana – Cupa României. Numai în aceste 30 de secunde avem ocazia să-i vedem pe jucătorii din anii 30 driblând mingea cu vedetele anilor 70, respectiv 80, Nicolae Dobrin şi Marius Lăcătuş, moment în care apare şi portarul zilelor noastre, Bogdan Lobonţ. Parteneriatul Timişoreana – Cupa României a început în toamna lui 2006 şi se întinde pe 3 ani de zile. Este un parteneriat firesc între o competiţie cu o tradiţie de peste 70 de ani în România şi cea mai veche bere românească. Cupa României este competiţia care dă şanse egale oricărei echipe de fotbal din România, lucru care se înscrie în valorile brandului. Spotul se încadrează perfect în linia strategiei de imagine pe care a comunicat Timişoreana în ultimii 3 ani.
Spotul Timişoreana – Cupa României este un proiect inovator în România din punct de vedere producţie. Efectele speciale au realizat un lucru imposibil: un meci de fotbal între jucători de marcă ai ultimelor decenii în acelaşi spaţiu şi timp. Personajele şi fotbaliştii anilor 30 au aspect de cartoline colorate, specific
fotografiilor din acea perioadă, cei din anii 60 ilustrează începuturile
sistemelor TV în timp ce personajele anilor 80 au un aspect clar de casetă VHS. Iar toţi aceştia sunt integrati într-un spaţiu contemporan.
Din punct de vedere tehnic, o echipă de şase specialişti a lucrat timp de cinci zile şi cinci nopţi la decuparea, recolorarea şi apoi montarea în spaţiul filmat a personajelor din alte timpuri. În cazul imaginilor de arhivă cu Dobrin şi Lăcătuş, fiecare fotogramă alb-negru a fost colorată manual, personajele au fost montate într-un alt spaţiu filmat, totul sub presiunea deadline-ului, astfel încât s-au cumulat sute de ore de muncă dedicate celor cinci secunde de imagini de arhivă.
“GMP a contribuit din plin la continuarea poveştii Timişoreana. În 2007 a continuat cu brio munca începută odată cu relansarea mărcii în 2006. Timişoreana a fost foarte consistentă în idei şi expresie, rezultatul fiind consolidarea poziţiei de leader de piaţă”, a spus Mihai Bârsan, Group Brand Manager Ursus Breweries. “Noile campanii pentru 2008, din care prima este Cupa României, sunt cele prin care GMP îşi pune puternic şi fericit amprenta atât asupra strategiei cât şi stilului de comunicare. Campaniile aduc un nou suflu brandului, cu idei şi execuţii pe care personal le găsesc şi mai de impact decât cele de până acum, şi pentru care sunt foarte mândru de ei”.
Din partea GMP, echipa care a lucrat pe acest proiect a fost formată din Carmen Tiderle – Creative Director, Bogdana Poptomas – Art Director, Dan Creţu – Junior Copywriter, Radu Teodorescu – A/V Producer, Theodor Cucu – Strategic Planner, Ramona Sima – Group Account Director, Denisa Popescu – Account Manager.
Echipa Timişoreana a fost formată din Tudor Ghiurcă – Junior Brand Manager, Loredana Christopoulos – Brand Manager, Harry Loncica – Senior Brand Manager; Mihai Bârsan – Group Brand Manager.
Echipa Post Producţie MME a fost formată din Anca Ignătescu – Leader Senior Flame Artist, Liviu Miron – Senior Flame Artist, Matei Ovejan – Senior Flame Artist, Cristina Hincu – Junior GFX Artist, Andrei Scutaru – Junior GFX Artist, Alexandru Radu – Editor, Sorana Kapusta – PostProducer. Regizor – Linus EWERS.
{mosloadposition user10}