Prezent, trecut si înapoi în prezent; asa arata 300 de ani de poveste în cel mai nou spot pentru berea Timisoreana. Maestrul berar si tradiţionalul butoi din lemn reprezinta liantul între cele trei secole de istorie Timisoreana.
Daca butoaiele de lemn, pastratoare ale berii Timisoreana la începuturile ei în 1718, ar vorbi, ar avea multe de spus. Şi cu siguranţa ar povesti despre oamenii care le-au stat în preajma. „Povestea merge mai departe” prin butoiul de lemn care face legatura între trecut si prezent, întorcându-se în mâinile maestrului berar. Aceasta este ideea noii campanii Timisoreana care a debutat în week-end-ul trecut.
„Întreaga comunicare Timisoreana este inspirata din viaţa marcii, iar aceasta noua campanie continua tradiţia. Este povestea celor care au desavârsit berea de-a lungul secolelor: maestrii berari. Ei sunt cei care au creat Timisoreana, prima fabrica de bere din România. Ei sunt cei care au perfecţionat timp de 300 de ani aceasta bere, care a câstigat sufletul consumatorilor, fiind astazi cea mai apreciata bere din România. Este modul nostru de a le mulţumi si de a le preţui priceperea.” spune Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timisoreana.
Spotul este transmis în varianta de 30 de secunde, pe posturile naţionale de televiziune, fiind susţinut si de materiale de comuncare în retail.
Bucuresti, 02.04.2009 {mosloadposition user10}