Timișoreana Nepasteurizată se prezintă publicului pasionat de bere craft cu o nouă imagine, după ce a trecut prin procesul de re-design de ambalaj, realizat de Brand New. Pornind de la brief-ul primit de la echipa Timișoreana, agenția a propus pentru acest proiect o abordare cât mai aerisită la nivel de design, urmărind în continuare situarea berii în categoria berilor nepasteurizate și păstrarea poziției sale unice în acest segment, ce o face accesibilă inclusiv consumatorilor din segmentul mainstream. Accentul este păstrat pe gustul produsului, care primește un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul și textul “gust proaspăt, ca în fabrica de bere”. Poziționarea în segmentul craft este consolidată la nivel de ambalaj prin stilul grafic specific, cu ilustrații detaliate și elemente care subliniază caracterul acestui tip de bere.
Timișoreana Nepasteurizată este o bere cu meșteșug, realizată după o rețetă și un proces de producție speciale, care îi asigură gustul proaspăt, exact ca în fabrica de bere. Are o spumă fină, nu este pasteurizată, ci microfiltrată.
“Brief-ul de design ne-a solicitat, pe de o parte, să diferențiem această variantă de bere nepasteurizată de Timișoreana Original, păstrând în egală măsură o punte vizuală cu aceasta din urmă, astfel încât să putem beneficia de reputația brandului Timișoreana și, pe de altă parte, să surprindem acest caracter aparte al berii, să transmitem cât mai clar elementul craft și grija pusă în crearea acestei beri – lucru ce se reflectă în atenția la detalii. Pe măsură ce studiezi ambalajul, descoperi noi și noi elemente de finețe, care împreună construiesc imaginea Timișoreana Nepasteurizată.” a declarat Mădălina Oanță, Branding Director Brand New.
Pentru noua imagine a berii Timișoreana Nepasteurizată s-au păstrat câteva din elementele ambalajului vechi și culorile brandului, pentru a se asigura că sub noua înfățișare, consumatorii își recunosc produsul preferat.
Un element important, la nivel grafic, este fabrica din Timișoara, unde se întâmplă toată magia, care este prezentă în fundal sub forma unei ilustrații, element comun cu varianta originală de bere a brandului Timișoreana.
Gustul și calitatea excelente ale berii Timișoreana Nepasteurizată se datorează, în primul rând, rețetei și procesului de producție. Timișoreana s-a prezentat întotdeauna publicului drept un brand autentic și transparent, astfel că, în cazul Timișoreana Nepasteurizată, a fost detaliat pe spatele can-ului întregul proces de producție din fabrică.
În felul acesta, brandul se deschide spre consumator, cu o abordare transparentă, ambalajul trecând dincolo de rolul său primar și devenind un mijloc de comunicare cu consumatorul dar și de informare a acestuia, oferindu-i toate elementele necesare pentru a identifica o bere craft de calitate.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului a fost formată din:
Echipa client Timișoreana:
Andrei Uță – Junior Brand Manager
Ștefania Diaconu – Junior Brand Manager
Iulia Dobre – Senior Brand Manager
Echipa agenție Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Mădălina Oanță – Branding Director
Raluca Deaconu – Branding Account Manager