„Ne-ar plăcea ca, văzând noua comunicare, oamenii să simtă că lucrurile despre care vorbeşte Timişoreana fac parte şi din viaţa lor.”, Mihai Bârsan, Senior Brand Manager Timişoreana.
Noul spot Timişoreana spune povestea unor oameni pentru care satisfacţia lucrurilor făcute aşa cum trebuie este mai mare decât răsplata. Pentru că un lucru bun, oricât de mic, dar pe care îl faci din inimă, poate avea consecinţe nebănuite. Şi pentru că bunătatea nu este demodată.
În perioada aprilie – iulie, Lowe continuă comunicarea brandului Timişoareana printr-o campanie al carei obiectiv este diferenţierea faţă de competiţie prin atitudine şi prin firul istoriei pe care o spune brandul. „Am vrut să le spunem oamenilor că Timişoreana e berea dedicată lor. E berea românilor <pe cinste>, cărora le arătăm acum că istoria Timişorenei e construită chiar pe aceste principii vechi, de când lumea. Că ele mai au valoare astăzi, ca şi acum trei secole. Practic, ne-am reînvăţat trecutul, uitându-ne la cei care ne-au ales pe noi, când puteau să-i aleagă pe alţii. De ce au făcut-o? De ce iubesc ei brandul ăsta? Pentru că au văzut că esenţa Timişorenei este tocmai istoria acestei beri. Este istoria unor vieţi trăite adevărat, cu perseverenţă, cu sacrificii, fără subterfugii, fără compromisuri. Da, o bere cu cei apropiaţi e un prilej de bucurie, dar e bucuria unor oameni a căror viaţă e mult mai mult decât ceea ce vedem în reclame. Ne-ar plăcea ca, văzând noua comunicare, oamenii să simtă că lucrurile despre care vorbeşte Timişoreana fac parte şi din viaţa lor.”, Mihai Bârsan, Senior Brand Manager Timişoreana.
„Am explorat posibilităţi, am deschis căi, am testat ipoteze şi am aflat că tot ce era mai valoros era dintotdeauna sub nasul nostru: berea noastră a trecut prin încercări şi a fost marcată de vieţile unor oameni asemenea celor cărora ne adresăm astăzi. Principiile despre care vorbim sunt la fel de valoroase astăzi, cum erau şi acum trei secole. Şi am zis <Hai să vorbim altfel despre Timişoreana, cum nici o altă bere nu a mai avut curajul să vorbească; şi nu, nu vom spune istoria unei beri, ci a vieţilor unor oameni obişnuiţi, prin care numele ăsta trăieşte şi astăzi.> Timişoareana există de peste trei sute de ani, timp în care a văzut apărând şi dispărând sute de alte mărci. Dar nu ar fi ajuns aici fără oamenii care o fac ceea ce este acum: un brand respectat, care la rândul său îşi respectă numele.”, Adrian Docea, Strategic Planner Lowe.
Filmările spotului au avut loc la Râşnov, „unde nici ploaia nu i-a împiedicat pe locuitorii oraşului să vină cu mic, cu mare la cetate şi să vadă cu ochii lor filmarea. S-a participat, practic, la filmarea unui film. Şi asta pentru că filmarea a avut toate ingredientele unui spectacol: femei frumoase, explozii, o armată întreaga (la propriu), un război în toată regula. Chiar şi cei doi măgari prezenţi pe post de props-uri au fost fascinaţi. S-au speriat rău când tunurile s-au pus în mişcare şi au mai şi tras pe deasupra capetelor lor.”, Mara Vasile, Account Manager Lowe.
Timişoreana a înregistrat o creştere a vânzărilor de 74% în 2005 faţă de 2004 şi o creştere de 1.1 MS în decursul unui trimestru, câştigându-şi astfel statutul de vedetă în cadrul companiei Ursus Breweries.
Echipa care a creat spotul Timişoreana este formată din:
Timişoreana – Mihai Bârsan (Senior Brand Manager), Mihai Bonca (Junior Brand Manager), Sandina Olteanu (Junior Brand Manager)
Lowe – Mihai Coliban (Creative Director), Ligia Călin (Copy), Irina Stănciulescu (AV Producer), Mara Vasile (Account Manager), Adrian Docea (Strategic Planner), Semida Duriga (Copy).
Casa de producţie: Reload Film
Regizor: Babak
{mosloadposition user10}