TikTok anunță astăzi noi parteneriate care vor facilita și mai mult accesul brandurilor de toate dimensiunile la muzică și sounds pe platformă. Compania extinde programul TikTok Marketing Partners și introduce Sound Partners certificați, care pot ajuta brandurile să construiască strategii axate pe sunet pentru TikTok.
Sunetul pe TikTok a introdus o nouă componentă de storytelling pentru branduri. Potrivit unui studiu realizat de MRC Data, 65% dintre TikTokeri preferă conținut de la branduri care folosesc sunete originale și 68% își amintesc mai bine un brand atunci când folosește melodii care sunt pe placul lor*.
Sound Partners anunțați astăzi oferă soluții în cadrul a două sub-specialități – Custom Sound și Subscription Sound – pentru a susține o varietate de obiective ale campaniilor, de la construirea unei identități sonore de brand, până la dezvoltarea unei strategii de conținut pe termen lung pentru TikTok.
Partenerii Custom Sound creează piese personalizate care inspiră implicarea și entuziasmul comunităților în Hashtag Challenges (provocările care includ un hashtag), campanii și multe altele. Cei trei noi parteneri sunt: KARM (cu sediul în Los Angeles), MassiveMusic (cu sediul în Amsterdam, birouri în Los Angeles, New York, Shanghai, Singapore, Australia și Tokyo) și The Elements Music (cu sediul în Los Angeles, birouri în Londra).
Partenerii Subscription Sound oferă variante flexibile de acces la muzică prin planuri de licențiere lunare, anuale sau bazate pe proiecte care permit brandurilor să dezvolte strategii permanente pentru TikTok. Cei trei parteneri sunt: Epidemic Sound (cu sediul în Stockholm, birouri în New York, Los Angeles, Seoul, Hamburg, Amsterdam), Songtradr (cu sediul în Los Angeles), UnitedMasters (cu sediul în New York, birouri în Los Angeles).
„Sunetul este limbajul universal al TikTok, iar brandurile au nevoie să îmbrățișeze muzica și sunetul pentru a se prezenta în mod autentic pe platformă. Noii noștri Sound Partners au o experiență dovedită în a ajuta marketerii să dezvolte strategii pentru TikTok și să ofere opțiuni scalabile pentru branduri de toate dimensiunile. Suntem încântați să ajutăm mai multe branduri să folosească sunetul pe TikTok și să creeze interacțiuni senificative cu comunitatea prin strategii creative, sonore”, a afirmat Melissa Yang, Head of Ecosystems, TikTok.
Specialiștii în marketing care doresc să afle mai multe sau să se conecteze cu Sound Partners pot vizita site-ul TikTok Marketing Partners aici.
* Sursă: US TikTok Marketing Science, Music Perceptions Research, condus de MRC Data, noiembrie 2020.