Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TIBCO 2007

Romexpo

ROMEXPO va deveni, în perioada 29 martie – 01 aprilie, a doua casă a bucureştenilor şi nu numai a lor. Oferta extrem de diversificată a celei de-a XXIV-a ediţii a Târgului Internaţional de Bunuri de Consum Bucureşti (www.tibco.ro) va fi, desigur, pe placul tuturor celor care vor vizita Complexul expoziţional ROMEXPO.

În acest sens, tematica târgului este structurată pe mai multe secţiuni: confecţii, textile şi articole din piele, cadouri şi artizanat, cosmetice şi parfumuri, bijuterii, produse naturiste şi terapii neconvenţionale; TIBCO în serviciul Dumneavoastră – care va cuprinde Expo Services şi Com Image; mase plastice, articole de menaj şi articole sanitare, decoraţiuni interioare şi exterioare, produse chimice şi articole pentru curăţenie şi igienă; turism, pescuit şi vânătoare, sunet, lumină, muzică, My Happy Pet; Participări internaţionale; Târgul Bucureştilor.

Participă 300 de firme din 16 ţări: Italia, Grecia, Bulgaria, Pakistan, India, Ungaria, Germania, Egipt, Indonezia, Franţa, Austria, Sri Lanka, Spania, Republica Moldova, SUA şi România
 
“Momentul 2007 nu marchează sfârşitul procesului de integrare economică în Uniunea Europeană, cât mai degrabă o accelerare a acestui proces, în care competitivitatea este calitatea care determină succesul pe piaţă. Menţinerea sau amplificarea imaginii firmei şi a produselor pe care firmele le prezintă pe piaţă este puternic condiţionată de promovarea agresivă a acestora pe piaţă. Târgurile şi expoziţiile constituie un suport puternic şi complex de promovare şi prezentare pe piaţă, care în condiţiile utilizării corecte poate pune la dispoziţie o serie de instrumente eficace, menite să susţină în efortul de eficientizare a activităţii economice, de atingere a unui optim organizaţional. Informaţiile obţinute, experienţa acumulată, contactul direct cu concurenţa, cu clienţii, cu consumatorii din ce în ce mai exigenţi şi mai bine informaţi sunt premisele unei evoluţii economice sănătoase. Desigur, modificările apărute în mediul de afaceri impun adaptarea manifestărilor expoziţionale la aceste noi condiţii. De aceea, în 2007, TIBCO şi Expo Sport şi Agrement îşi vor accentua componenta specializată, propunându-şi să devină un for de discuţii şi întâlniri de afaceri, constând în mai multe saloane tematice specializate şi o mai profundă legatură şi cunoaştere între organizator şi participanţi, atât expozanţi, cât şi vizitatori.”, a declarat Tiberiu Pap, director Departamentul de Organizare Târguri şi Expoziţii ROMEXPO.
 
Târgul Internaţional de Bunuri de Consum s-a înfiinţat în 1974. Evenimentul expoziţional avea să devină cel mai mare târg de acest gen din România. În 1981, TIBCO fuzionează cu TIB (Târgul Internaţional Tehnic), funcţionând sub titulatura acestuia din urmă. Din 1991, TIBCO şi TIB sunt, din nou, organizate separat şi, pentru prima dată, în condiţiile economiei de piaţă. În anul 1994, TIBCO este acreditat de către UFI – Asociaţia Mondială a Industriei de Expoziţii. Din 2000 până în prezent, TIBCO s-a îmbogăţit permanent cu noi saloane şi secţiuni, ROMEXPO diversificând serviciile oferite expozanţilor şi vizitatorilor.
 

TIBCO va ocupa pavilioanele 1, 12, 21, 26 şi 28 şi platformele 1, 17 şi 18, însemnând o suprafaţă de circa 23.000 de metri pătraţi.
 
Ediţia din acest an a TIBCO este îmbogăţită de o serie de evenimente cum sunt: TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, EXPO SPORT ŞI AGREMENT (www.exposport.ro), precum şi saloanele specializate: FOOD&DRINK, pentru produse alimentare şi băuturi, CAR DEALER’S SHOW, pentru dealerii de automobile şi CONSUMER ELECTRONICS, pentru produse electronice şi electrocasnice. De menţionat că toate manifestările enumerate mai sus reunesc peste 800 de expozanţi.
 
Ca şi la ediţia de anul trecut, EXPO SPORT ŞI AGREMENT (ediţia a V-a) are o tematică extrem de diversificată ce cuprinde echipamente sportive, dispozitive, mecanisme şi accesorii pentru diferite discipline sportive: echipamente pentru sporturi de teren – fotbal, tenis, carting, ciclism, motociclism, raliu, volei, handbal, baschet, rugby, schi, echipamente pentru sporturi de sală – tenis de masă, badminton, scrimă, box, judo, gimnastică, gimnastică aerobică, echipamente pentru săli de aerobic, fitness, jogging şi întreţinere corporală, echipamente pentru sporturi acvatice – înot, surfing, navigaţie, scufundări, piscine, ambarcaţiuni de agrement, sport, echipamente şi articole pentru petrecerea timpului liber: outdoor (camping , vânătoare, pescuit, echitaţie, golf, paraşutism) şi indoor (dans, biliard, bridge, şah), instrumente şi dispozitive pentru măsurări utilizate în întreceri sportive, îmbrăcăminte şi încălţăminte sportivă, literatură de specialitate, instituţii.
 
Toate manifestările prezentate pot fi vizitate zilnic, după cum urmează: pe 29 martie între orele 10-18, pe 30 şi 31 martie, între orele 10-20, iar pe 1 aprilie, între orele 10-16. Biletul de intrare valabil o zi costă 5 lei, cel valabil 2 zile costă 9 lei, cel valabil 3 zile costă 13 lei şi cel valabil 4 zile costă 16 lei. Biletele sunt valabile pentru toate manifestările expoziţionale amintite.
Vă aşteptăm şi la concertele care vor avea loc zilnic, pe scena amenajată în faţa Pavilionului 1.

Bucuresti, 22.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.