KFC a lansat o nouă campanie prin care le oferă clienților săi o soluție pentru momentele inevitabile de indecizie. Decât să achiziționeze orice altceva pentru a-și satisface foamea sau pofta, lanțul de restaurante își încurajează fanii să aleagă CEVA la 5 lei din meniul propriu. Aceștia pot alege acum dintre cele patru oferte pe bune: clasicele Crispy Sandwich, Booster sau Hot Booster și 3 Hot Wings sau pot opta pentru Copanul Kentucky, nou introdus în meniu, fiecare alături de o porție mică de cartofi prăjiți.
O altă noutate lansată de KFC odată cu această campanie sunt meniurile Kentucky, Dublu Crispy și 5 Hot Wings care au în această perioadă prețuri promoționale.
Răspunsul la “aș mânca ceva, dar nu știu ce!”, „am poftă de ceva” sau “îmi iei și mie ceva?” vine acum sub forma ofertei CEVA la doar 5 lei. De această dată, ne-am propus să folosim „ceva”- ul din expresiile uzuale ale oamenilor atunci când se referă la mâncare și chiar să-l înlocuim cu o serie de produse care se regăsesc în meniurile restaurantelor noastre.
Ofertele campaniei sunt gândite astfel încât să satisfacă dorințele diverse ale clienților: de la o gustare rapidă, la meniuri complete și accesibile, destinate atât celor ce preferă produsele inovatoare, cât și iubitorilor de rețete clasice ”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.
Noua campanie este susținută prin comunicare outdoor, în restaurante și în social media, dar și printr-un spot TV ce poate fi vizualizat și pe canalul de YouTube al KFC România, dedicat tuturor celor care știu cu siguranță că au poftă de produsele delicioase KFC, dar nu sunt deciși ce să aleagă.
Produsele din ofertă sunt disponibile în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 11 mai 2017. Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.